Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

projek lasagna..

Tuesday, August 16

suka makan lasagna..n teringin nak buat sendiri..tapi bukan nak makan sangat pun..nk cuba buat sdiri je..so sabtu lepas buat la projek lasagna ni..senang je rupanya nk baut lasagna ni..ingatkan susah sangat..so dh reti buat dah pasni..hihi

makan tak seberapa..bagi jiran jugak lasagna ni..2 hari jugak baru abis kekekeke..sbb tatau hasil byk mana..rupanya resepi yang amik tu untuk 6-8 org makan..huhu..mmg byk laaaa...



LAPAQ TAKKK?????


5 sweet thoughts:

atty's said...

lenkali antar sikit umah kty eh

genny da bomb said...

haha kak ty,bak sini no tepon hihi

n.a.j.w.a said...

eeeeiiii sedapnya nmpk..dgn cheese melimpah2..kalo ada lg time bg kuih raya tu bg la sket lasagna ni nk rasa :p

genny da bomb said...

dah abis dah la najwa oii..hehhe..

|| A r a W a n i || said...

Pergh...
kelihatan sedap..
Nyum2!

Eh, posa...

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino