Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Selamat berpuasa to all frens n bloggers

Monday, July 23

Assalamualaikum n selamat pagi semua!

wahh..pagi2 bangun sahur update blog...kelassss mak...bukan apa..sambil tunggu bubur nasik nurina ni ha...masuk la kejap update...hihi..

to all frens n bloggers,baru hari ketiga puasa arini...tak terlambat lagi kot nak ucapkan selamat berpuasa untuk semua kawan2 n bloggers2 yang beragama islam..marilah kita sama-sama melipatgandakan amalan kita di bulan yang mulia ini...sambil lakukan amalan-amalan sunat tu,yang wajibnya jangan dilupa...contohnya..semayang lima waktu tu tetap wajib..jangan yang tu tak cukup tapi terawih tak miss..haaa tu tak boleh tu...hhehehe...peringatan untuk diri sendiri jugak ni..


Puasa sesedehana mungkin...jangan dalam otak ingat nk serbu bazar-bazar ramadan yang macam cendawan tumbuh lepas hujan tu...beli takat mana rasa nak makan je jangan membazir and ikutkan hati tu..

oklah sekian ceramah dari ustazah tak bertauliah ni..kekekekekke...dah abis waktu sahur dah..bubur nasik nurina memanggil-manggil mintak tutup api n blendkan...okeh all...babaiiiiii!!!


1 sweet thoughts:

AzuraFazil DIN said...

halu tuan umah ...

lama x update blog ye... bz benor ler gamak nye tu ...

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino