Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Gara-gara main nenek-nenek..

Wednesday, April 13

Semalam balik keje amik nuqman,sampai depan neseri..nuqman pun meluru la kan macam biasa nak masuk keta..cikgu dia bawak sampai ke pintu keta..pastu nampak la menda alah itam kat pipi dia..mak pun spontan cakap "ape mende hitam conteng kat muka tu nuqman?"...dan dan ckgunye explain..

kata dia berlanggar dengan sorang budak lagi..masa main nenek nenek katanya..budak sorang lagi terlentang menangis..hehehe..nuqman rilek je tak menangis..tapi ni lah nampak lebam plak..

gambo pagi tadi amik masa dia bangun tido..lawak plak nampak bulat je camtu..balik neseri semalam risau takut abah ummi marah..siap tanya..ummi marah tak ada lebam ni..haha..nape plak ummi nak marah,nuqman bukan sengaja pun..abah balik, tanya abah plak..lawak la nuqman ni..hehehehe

3 sweet thoughts:

fazilzura said...

lor... sian nye smp ado lebam tu

Markonah said...

gmbr ni dia tgh tdo ke dia buat2 tdo? kalo tgh tdo mmg tdo dlm iman la..tdo smbl senyum..hahahha

genny da bomb said...

zura- tu la smp hari ni dok ada lagi pun..hehe

markonah-wei sejak bila tukar nama hehe..dia dh bangun la..dia pejam sebab flash tepon hehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino