Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

ohhhh...pedihnyaaa!!

Tuesday, April 19

cam biasa la..takde ngan orang lain kalo bab bebel2 borak2 ni..mesti ng nuqman je la..huhu..dia skang ni cam berisi sket...bukan berisi cemana..nmpk dia tak kurus tak gemok la..tapi saje je la wat ayat kat dia..

Ummi " nuqman jangan makan banyak sangat tau..ummi tengok kawan2 nuqman suma kurus keding je nuqman je ada isi"
Nuqman " ala ummi mana ada saya gemok..ummi pun berisi ape"
Ummi " ummi takpe la sebab ummi ada baby dalam perut ni..baby nak makan" (hahah ayat takleh blah huhu)

Tapi..sadisnya nuqman punya jawapan pastu...aduhhh..robek hatiku nak oiii!!!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nuqman " ALAAAA..UMMI KALO DAH BERANAK NANTI PUN MESTI GEMOK CAMNI JUGAKKK...HIHIHI"

bolee????aduhaiii...pedih menusuk hati ummi ni nuqman..ye la ye laaa...ummi ni gemokk..kita tgk nanti ye cemana ummi bila dah beranak nanti...wakakkakakakakaa!!!

2 sweet thoughts:

Markonah said...

hahahahha..nuqman..nuqman..umar pun sama la..suka kutuk mak dia..selamber je ckp "mama ni mkn ubat cantik tp x cantik cantik pun"..huh..mama dia apa lg..lari masuk bilik pekup muka kat bantal.muahahahahha

Lenny said...

ahahhahahahaha... terpaksa aku comment entry nieh genie.. tak bley belah ayat nuqman.. probably sbb dier laki kot... mmg tajammmm tulus ikhlas je kononnyer..

ala.. alya pon camtuh tau genie.. cuma sbb dier pompuan ayat bertapis skit..

"mummy, cuba mummy jgn makan banyak ... sbb kalau banyak nanti kalau gemuk pastu daddy tak suka macamana?"

huahahahahahha.. anak2 zaman skang kan???

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino