Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Apabila ketamakan menguasai diri..

Tuesday, September 14

Hmm..rasa-rasanya memang sekarang ni sana sini heboh bercerita pasal kisah yang sama...memang hangat sehangat2nya la cerita pasal pembunuhan jutawan kosmetik,Datuk Sosilawati ni..cerita mana yang sebetulnya tak pasti la jugak..cuma hati ni rasa sangat marah sekiranya betul la cara itu yang digunakan untuk membunuh keempat-empat mereka..

Macam tu lah jadinya bila ketamakan menguasai diri..hilang kewarasan akal dan bertindak pun di luar batasan..kalau betullah orang yang sama terlibat dengan kehilangan empat lagi usahawan sebelum ni,memang sudah sampai la masanya semuanya dibongkarkan..buat jahat dibalas jahat,,tidak selamanya kejahatan boleh ditutup..dan mereka mungkin sudah tersalah langkah kerana tidak mengetahui Datuk Sosilawati adalah orang yang terkenal dan berpengaruh di negara ini..dah tentu la kehilangan dia bole dikesan awal2 kan..hmmm..

Apa2 pn tahniah kepada pasukan polis kerana kecekapan mengesan kesemua penjenayah2 ni..walopun yang dicari tidak dapat diselamatkan,sekurang2nya semua yang berhati binatang ni dapat dibawa ke muka keadilan dan mendapat pembalasan yang sewajarnya..

Walopun saya tidaklah mengikuti perkembangan usahawan ni,tapi kematiannya dengan cara sebegitu amatlah membuatkan hati ni sedih...tergamak betul dorang buat macam tu..kalo semua2 dorang ni ada kat depan mata ni..hai memang nak aje @#$%^&*(&^ kat dorang..

Semoga roh-roh mereka yang teraniaya ini dicucuri rahmat...






4 sweet thoughts:

kirana said...

sedih sungguh dah la nak dekat raya...mcm nk cincang jer tgk muka depa tu..tak dpt bygkan mcm mana tersekssa nya derang meninggal..kena seksa mcm mana tak tau lah

aku takut peguam tu terlepas jer.....leh putarbelit nnt

genny da bomb said...

ana..aku rasa takleh nk putar belit kt..sbb suspek tu katanya pakai jam tangan milik salah sorang mangsa..nk putar belit cemana lagi..silap dorg tak kenal sosila tu glamer huhu

nurul said...

knape maksu x buat shoutbox?? lg mudah..

genny da bomb said...

hehe..Maksu malas nk tepek macam2 dalam blog ni

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino