Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

dah nak raya dah..

Thursday, September 2

uishh,,kejap je la dh nak abis ramadan..macam tak bape terasa pulak puasa tahun ni..kuih raya tak buat lagi..haih bila la nk singgah kedai bahan kek nak beli barang ni..malasnyaaaaa..tapi kena beli jugak..tinggal ujung minggu ni je bole nk buat kuih raya..Rabu dah bertolak balik Kelate..tahun ni turn abah nye side plak..tak kisah la..mana2 pun sama ja..rayanya sama saja kat mana2 pun..suasana je la kot lain kan hehe..ye la..loghat pun dah lain kan hihi..

Abah oii..petang ni jom pi beli barang nk buat cookies ni..malas nk gi sendiri sbb parking susah huhu..kang datang mood malas mmg hancor la harapan nk buat kuih raya..kekekeke..

2 sweet thoughts:

Anis said...

kalau tak sempat buat, beli siap je la kuih kuih tu Genny... hehehehe...

my little family said...

raya nanti jgn lupa singgah umah akak. :-)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino