Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Adhoc...keja..misc...

Sunday, June 6

Kesian blog ni..lama tuan dia buat endah je huhu..it has been a very bz and hectic weekdays and weekends for me..kije tu tak payah cerita lah..memang takkan habis2 punya n agak pening dan stress mikirkan bila nk siap..5 hari keja pun tak cukup nak siapkan..tapi idak le rajin nak wat keja time weekend..weekend adalah untuk rest...

Ramai yang ada kat rumah skang ni..adik ipar yang berpantang dan hubby n baby..mama..kakda pun ada malam ni ng wani..tak lupa dua orang anak buah saya yang datang cuti2 kat sini sempena cuti semester..bapak mentuaku baru balik pagi tadi..

Untuk tidak menghampakan anak2 buah yang datang nak berjalan kat sini, bawak la jugak dorang berjalan2 mana2 tempat yang senang nk gi..tak dapat nk temankan dorang sangat(walopun dorang sebenarnya suka..jangan haraplah) sebab keja kan..dorang pun paham maksu dorang ni lotihhh..banyak kije hehe so dorang takde la mengharap sangat..nasib baik pandai berdikari..esok dorang gi jalan lagi..antar kat komuter then dorang pandai2 la redah sdiri nk gi mana..tak larat nk teman semua..bagus tak bergantung kat orang..

sabtu..bawak gi alamanda je..malas nk gi jauh2 lagipun nanti dorang nk jalan sendiri..dorang nak main bowling..layannn..


nuqman tak abis2 kepit ng cheah..nk gak dia main bowling..sampai sangat bertuah agak melawan ummi dia sebab cheah suka backup dia kan..nk kena betoi..



nabila tak penah sampai area masjid..bawak je la dah dekat dah pun..dh lama tak mai ada plak nk buat renovation kat situ ek..takleh nk kuch kuch hota hai atas rumput kat tengah bulatan tu la..

gambo JPM pn ok kan hehhe


perasan muda jap..masa amik gambo2 ng budak2 ni ada beberapa budak tiga suku memandang kami..tak penah tgk org ke?

pose lagi..lelain suma gmbar dorang..mak malas amik gmbr..

arini gi makan kenduri kat cheras plak..kenduri kawen member opis buat kat dewan skolah agama batu 10..angkut sekali budak2 ni

nuqman yang manjang ng cheah..lepas kenduri saja2 la gi jalan bagan lalang..tak penah sampai..bole tahan jauh..tappi takde la tunggu sampai malam..penatlah..amik2 angin kejap je..
budak2 ni la nk gi bagan lalang..makan cendol je pastu balik..haha..


Hai..esok dah keja balik..malasnya nak pikir pasal keja..takde masa nak rehat2 lama lagi ni..Jummat ni balik kampung yay!!ada kenduri kawen sepupu sama..tak sabar sangat menanti ni huhuhu..saya nak balekk kampungggggg yahuuuuuu!!!

5 sweet thoughts:

fazilzura said...

wahhhh syok nye bwling

fazilzura said...
This comment has been removed by the author.
Lovely Bella said...

akak gmbo yang bertige tuh mmg nampak mude.. siyesssss ..!!!

Lenny said...

cumel nyer gennie with the girls...

eh... sebaya kee...... btul ke tak sebaya nieh.. nampak sama jeeee umur..

fewwiiiittt!

Anonymous said...

eey,yg dak dua org lagi nmpk muda n cute la..hehe
sape diaorang tu ekk? ;)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino