Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

bunga api..lamanya tak main..

Monday, September 14


ni aktiviti lepas bukak puasa masa hafiza n halami datang...lepas abah n halami balik terawih baru la main bunga api ni..lama dah tak main bunga api..mercun2 lagi la takmo main..heheh..penakut sket mak ni ng mercun..si nadirah,anak kak ayu aka kak long pun ikut datang skali..mula2 dah ngantuk bagai dah si nadirah..bila nk main bunga api segar lak bijik mata dia..hehhe..


halami tengah pasang lilin

maka bermain la budak dua org ni...

hafiza pun main skali hehe


budak yang jakun..mmg mak tak penah beli pun bunga api ke ape ke kat dia..malas la..ni cubaan nk buat urup C..tapi C tak cukup panjang..hehehe..amik gambo ng hp kodi ja..kamera suma pun tak caj..terang gelap terang gelap je gambo..dah amik gambo malam mmg le gelap hihi


main lagi dan lagi dan lagiiii..

peace kat ummi nadirah..hihihi

budak ni pun nk peace2 gak..


bunga api skang ni kecik bukan main..dia nye belang2 merah tu lagi panjang dari part bunga apinye..beza sgt ng bunga api zaman dulu..main bape saat je dah abis sebatang..hahah..ekonomi gawat ng bunga api pun makin kecik dibuatnya..





13 sweet thoughts:

my little family said...

wooooooooo..bestnyooooo...
tp Anis skrg tgh selsema + batuk2, jd rsnya xleh la kasi main bunga api..cian dia, cian kat mama dia jgk..huhu

kirana said...

anak jiran ka tu?
ok la ada gak nuqman nk main2 ngn anak jiran ..hehe aku dok tunggu bila jiran sbelah nk duduk ni..

aku rasa hang ni dari zaman fo lagik dok abgi alasan kamera tak caj...pi la caj ..bukan susah pon :P

mama uzma said...

wahhh...
bestnya...sronok anak akak main ye..x lama lg uzma pun mcm ni la agaknya kan...hihi

hans said...

baru main ari tu
hahaha

genny da bomb said...

my little family - kak..nuqman pun selsema n batuk gak..tapi cargas je dia ni manjang..dok makan ubat gak la ni..

kirana - tu la aku ni..zaman awal2 beli ja aku rajin..cewi time tu ja la..la ni..charger ke mana..kamera ke mana dah..ahahaha...dah malas

genny da bomb said...

mama uzma - haaa..tunggu la nnti dia besar cemana hihi

hans - wahh dah main jugak ke..kat depan umah pun ada org main mercun..risau je takut tala masuk dalam umah hahah

genny da bomb said...

lupa lak..ana..tu bukan anak jiran la..anak pada kakak ipar adik ipar aku tu..ha pening dak nk paham..biras ke org panggil..dia ikut adik ipar aku tu dtg hehehe..

cikda said...

genny
haha..betul la geni..dlu bunga api pjg jek..skrg ni bahagian yg patut bernyala pun kosong jek..

sujaihah said...

ala kak...banyak kekadang tu..isi ciput jer..sakit hati beli..anak wan kecik lagi takleh main bungan api...

klu dah besar sama nukman br leh main..hehhe(jimat duit tang ni)

Anonymous said...

Hehe...Nadhirah dah tgk pics ni...dia tanya...cantik tak ummi? Hehehe...nak cantik aje la anak dara ni sorang. A'ah la, dedolu bunga api...puas la pusing x habis2! Lgpun bunga api skang asapnye je yg lebih...macam nak bakar umah aje!! Puas hati la Nadhirah tu dpt main...maklum la, org x de adik beradik...Jom Genny kita mengandung! Hahaha...

genny da bomb said...

cikda- tau takpa..kecik gila dah macam besar lidi jek tinggal..haiyooo..nk main pun tak puas

sujaihah - tu lah..ada yang bakar bape saat jek..ampess gilo org yang buat bunga api tu

cik anon aka kak ayu - ha tu lah..nuqman plak suka nyakat kejar nadhirah ng bunga api..hahah..nadhirah plak takut ng nuqman hihihi..

errkkk kak ayu..ajakan maut yang tak mampu dijawab kakakakakkakaka

Anonymous said...

Cik Genny...hehehe...Nadhirah tu mmg penakut, mintak tolong amikkan pisau pun...muka dah btukaq ngeri...kat sek, cikgu pun cakap...selalu kena buli....org pinjam brg dia, x pulangkan....dia x berani nak mintak...adeeh...ikut perangai sapa ntah...kak ayu kecik2 dulu tomboy! Tp cikgu puji...warak katanya...akakakkk...Alhamdulillah.
Ala...jom aah...rindu la nak cium bau baby...besh kan...akak continue treatment after raya ni..

AbahNuqman said...

teringat zaman kecik2 dulu main bunga api cap kucing itam.. rasanya lagi bright dan rich dia nye kaler.. suka sgt nengok..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino