Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Slang mengalahkan orang putih..

Sunday, May 16

Khamis aritu masa balik keja..dok bersantai-santai depan tv..nuqman biasa la kalo ummi dia amik alih tv,mula la dia macam-macam hal..menjerit sana sini,berimaginasi macam-macam lagilah..tengah ralit tengok citer ape tah sekali nuqman cam ala2 mulut bukak tak bukak nyanyi..pastu datang duduk atas riba ummi dia ni..nuqman selalu camni..kalo ada benda baru dia nak bagitau dia belajar macam tu lah..sondol2 ummi dia suruh dengar hihi..

mak pun suruh la dia nyanyi kuat2 kan..


video

kelakarlah..slang mengalahkan omputih hahahahhaa...bersungguh2 plak tu nyanyi..sudahnya hari ni takde suara..huhuhu..cakap dah macam Ella dah..Bukan apa..nuqman bape kerat je perkataan BI yang dia tau..maybe video ni biasa je..tapi bagi mak kelakarlah..bila dengarkan dia cakap bi with slang hehhe..





5 sweet thoughts:

encik tikus said...

Haha,berbelit lidah nak nyanyi :D

Lovely Bella said...

heheh .. agaknyer cikgu yg ajar die nyanyi tuh yg buat slang cenggitu.. :)

whitedove07 said...

hehehe...slang maut sehhhh...kalah hi5. keep it up nuqman!

genny da bomb said...

tikus - budak dok cakap bm tetiba cakap bi jadi camtu la hehe

lovely bella - huhu agaknya la..

whitedove07 - hallu sayangku!!!alamak aku dh terlupa nk jenguk2 korang huhu..bz maaaa

Anonymous said...

Nuqman yg sweet .. for sure jadi anak yg pandai nanti ...(kak Yatie)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino