Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Early celebration..

Wednesday, February 16

Sebelum tu salam maulidur rasul to all..semoga semua dapat menghayati hari kelahiran rasul kita dan sama-sama dapat memperbaiki akhlak dan keimanan masing-masing..aminnnn..

My birthday is around the corner..17hb which is...tomorrow!!saya je amik cuti sebab kena abiskan cuti tahun lepas yang masih berbaki..kena abiskan sebelum March April 2011 kan..so kena la susun semua cuti-cuti tu sebelum ia dileburkan kekeke..

So sebab abah agak bz dengan kelas dia nanti..dia pun belanja la Pizza semalam..alang-alang cuti kan..di samping menunaikan hajat nuqman yang nak makan pizza jugak..demam sama dia..tapi pizza,garlic bread,mushroom soup suma dia hentam banyak jugak..saya tak kisah pun diceleb ke dak..tapi kalo dah abah nak belanja..accept je la..hihi..





nikmatnyaaa buleh makan pizza ye nuqman???


so thanks to abah belanja2 makan ni..susah-susah aje..hehehe..abah yang hepi telah membantai segala benda yang mak oder..kahkahkah..celeb kita,tapi dia yang melantak lebih2..hehehe..suka ye abah..takpe..asalkan awak bahagia..


4 sweet thoughts:

ana-kirana said...

esok ek geni...congrates yer heheheh tiba2 congrates :P
mendalam tu

genny da bomb said...

congrats untuk pertambahan umur...aminnnnnnn...hihi

Lenny said...

happy early bday genie.. semoga panjang umur murah rezekiii.. amin!

ain said...

happy birthday in advance..

:)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino