Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Restoran Saba..aku yang tak saba nak try...hihi

Monday, February 14

I had a tough week..so lepas semuanya reda, decided untuk melaburkan duit untuk makan2 semalam..walopun tidak la kebulur mana..tapi nak jugak makan makan makan dan makan..biar la nak gemok ke apa ke..hahaha..

So semalam..mula2 gi Tutti Frutti lagiii...kali ni dah pandai agak sket nak bagi reganya murah sket..kali ni amik dua untuk nuqman n satu untuk abah n ummi..nuqman nye bekas kocik..abah n ummi besar sket..so total di situ RM20.40..just nice lah..

dah beli kat situ..amik abah kat umah plak..so odw ke restoran Saba ni sambil makan tutti frutti ni la..Actually dok teringin makan Saba sebab si Najwa ni la..kalo bercerita bole buat orang terpengaruh..huhuhu..so sms najwa tanya landmark nak gi cemana..so sampai la ke Saba ni..



sesapa dok lalu cyberjaya kalo nampak nama gini singgah la kalo nak try..

ramai orang..agak panas la..dah la mmg panas..abah masih kontrol ensem...hihi

pose sebelum makang-makang bermula..

mula la buat muka senget tu..

dah sampai nasikku..Khabsah Chicken..terkujat den dengan portion dia yang banyak..nasib baik oder dua saja..mintak pinggan lebih share ng nuqman

tak abissssss!!banyak sangatttt!!huhu..mmg takleh masuk pertandingan makan la..walopun mmg dah gems tapi tak lepas gak nk makan byk tu..huhu

nuqman pun tak abis jugak..huhu

nuqman dah kekenyangan giloss..

abah berjaya abiskan!!abah oder Hanith lamb..

last2 suh abah abiskan nasikku yang tak abis..tu pun tetap tak abis jugakkkkk...huhu..kekenyangan yang sampai ke malam terasa2..huahahaha


So,my opinion..apa yang kami makan aritu biasa-biasa aje lah..bole la..sedap tu sedap..tapi tidak la sampai teringat2...rasanya kami prefer Restoran Nasi Arab yang dekat jalan nk ke UKM tu lagi..lain orang lain rasa sedap bagi masing-masing kan..hihihi..so kalo rasa nak pegi lagi Saba ni..dua makanan ni tolak,takmo oder dah..oder yang lain pulak..hihi..kalo rajin nak pi lagi la..huhu..Pasni kena plak try Al-Rawsha macam Najwa kata..hehehhe..

Lepas tu..ke Alamanda lagi..hahhaa..jumpa norman KRu..tp idak le aku salam ng dia ke mintak otograp ke..laju menonong je dia takut orang sekat nk bergambar kot kan..heheh..mcm biasa..window shopping saja..beli baju sepasang kat nuqman..pastu balik umahhhh...terasa la release sikit otak dari macam2 benda yang nak kena pikir..




7 sweet thoughts:

n.a.j.w.a said...

nama aku jugak kena petik ;p Al-Rawsha tu kn aku pnh wat entry komen psl ayam dia mcm rentung kurus kering..servis lak lembap..pastu x sedap mana pun..kalo nk try gak bole la pegi..

Saba, sedap la dgn tekak aku & famili..tekak hg hi taste ;p tp nasi kt Saba bukan yg paling sedap yg aku pnh mkn..pnh mkn yg lagi sedap tp jauh benor la kan kalo nk sajes pun..hehe

genny da bomb said...

haha najwa..tatau la sebab aku dh makan aiskrim ke sebelum tu tatau la..tp nasik dia cepat muak..huhuhu..ya la..aku ni kan tekak lain sket..wakakakaka..demand lain macam kan aku ni..nk sedap buat sdiri la!!(sekeh kepala sendiri kakakaka)

tp memang terseksa gile nk abiskan..byk sungguh!!tak penah aku makan tak abis..huhuhu nangis2 nasik tu aku tak makan abis..

attyfir said...

kty lom lagi pergi tutti frutti, kurang skit..

genny da bomb said...

hehe kak ti, saya suka tapi takde la sampai nk kena makan hari2..bole la..sebab dia tak bape manis..kena pandai tambah2 benda yang ada kat situ..baru ngam heheh

Unknown said...

aku pun suka makan kat saba gak..aku rasa kambing dia jek aku leh makan dengan sedapnya...hahahaha..tapi aku pun tak abih gak sepinggan...banyak giler portion dorang ni..

ms z said...

ic...ni la hang cerita ari tu kan..nak kena try jgk nih..thanks geny..aku mmg suka entry hang pasai makan2 nih..mmg yummy..hehehe..

ms z said...

opps lupa nak introduce diri seniri > honeyboney aka hazura

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino