Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tertanya-tanya...

Tuesday, February 1

Bila tengok keywords yang selalu orang guna nak sampai kat blog saya, kadang2 rasa nak tergelak pun ada..selalu yang hari-hari memang ada, orang cari Salak Denai la...tu ok la..saya rasa memang ada info pasal salak denai kat blog saya ni..kaya pak usop ramai tol mencari Salak Denai hehehe...

Tapi..kalo yang macam kat bawah ni..tatau la apa yang dorang nak cari..ni contoh hari ni la..lipas??apa yang ko cari ngan lipas??try google lipas..takde plak blog mak ni dok kat atas sekali..ahahhaa..camno tuh..kalo ko taip cara nak menghapuskan lipas ke, lain la kan..ni taip lipas je haha..glamer cik li ada orang nak cari biodata dia heheheh..

Kalo yang pakai keyword "cam mana nak jadi rajin" ni???hahahhaa..kekompiusan melanda..apa yang dia jumpa kat sini..keskeskes..adakah orang tu akan menjadi rajin bila baca mak ni..kekekeke..yang pasti tajuk entry Macam mana nak rajin tu menyerlahkan kemalasan mak setelah pindah ke Bangi..hahahaha...



Tapi yang paling banyak orang guna keyword sampai ke blog ni adalah "tempat simpan kunci" ...100++ in a month tu dikira banyak jugak tuh...nape ramai pakat cari tempat simpan kunci??

ehh apehal aku nak kisah orang cari apa??lantak korang la nak cari apa pun asal korang bahagia..dah dah keje!!!

3 sweet thoughts:

SaRaa said...

hehe..mcm2 kan..kelakar..:)

nurul said...

maksu, macam mana nak cek statistics ni?

genny da bomb said...

nurul,kena ada nuffnang..hehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino