Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

entry tertunggak..CNY

Monday, February 14

hahahahah..entri tunggang terbalik namanya..patut upload masa CNY kan..tapi biasa la..ntah apa yang merapudisibukkan sampai tak dan la nak cerita ceriti..hehehe..ni baru ada masa nak masuk gambo..cerita2 dah basi..malas dh nak cerita ceriti..huhu..di hari CNY kami hanya pegi jalan2 di Alamanda saja..tak beli belah..cuma window shopping saja..jamu mata...


beli jajan tu je la..sbb ada orang nak datang rumah time tu..hehe

suka tengok nuqman dalam ni..mcm kiut je..hihi

pose standard..hahahhaa

kat bahagian baju kanak2 dalam parkson pun bole jadi keje..

punya la takde keje..mak pak nuqman ni takde keje lain..amik gambo masing2 ngan memek muka yang buruk gilos, pastu dok gelak sesama sendiri...kah kah kah..memang senget betul la..ngan nuqman skali join..wakakakaa..memang buruk betol kalo dua2 buat muka buruk..huhuhu..bukan satu dua..rasanya ada la kot 10 gambo yang amik buat muka macam2..pastu berderai gelak tiga2 orang..hahhaha..mesti orang lalu lalang pelik..ape ke hei nya anak beranak ni kan..hihi..


2 sweet thoughts:

JJay said...

hahaha..kelakar la nuqman...
aku syak dia nak adik la geni...
tgk tu, melepet jek atas cikgu...kalau ada adik, leh main lari-lari...harus pening kepala mcm aku ni..

genny da bomb said...

ye ye jj..akan aku usahakan ye hahahahahahaha..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino