Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

banyaknye ambulans!

Thursday, July 22

semalam..bangun pagi dengar bunyi ujan..dalam hati cakap kompem la jam sket nak gi keja..so gi keje,mmg jam sket,pastu ada ne no ne no ne no lalu..kena la bagi laluan..tengok..dari hospital melaka..uihh..kul bape la dorang bertolak kalo time2 kul 8 lebih dh kat sungai besi kan..

arini..tak ujan..so ok la kan..assuming the road will be back to normal..lepas tol sungai besi..depan sket dah nmpk keta padat..aih..kul 8.30 pun jam lagi???hmm..mesti ada eksiden..pastu terdengar..ne no ne no ne no ne no..tengok belakang..alamak kena bagi laluan lagi..ok ketepi2 cepat..satu..dua..tiga...empat..lima!!ayoyo...5 ambulans??apekah??nak kata ada eksiden kat depan,tak kottt..sebab ambulan tu 2 dari hospital melaka..dua lagi takdan tengok..satu cam dari HTJ seremban..spital apa tatau la..takkan plak kalo eksiden kat depan kena panggil ambulan dari melaka n seremban kan..huhuhu..

kesimpulannya..lambat sket sampai opis hari ni..hahahahha...semalam pun sama..semalam sebab ujan..arini tatau le sebab apa..huhu

3 sweet thoughts:

Lovely Bella said...

heheeh ari nih sebab kire bape byk ambulans kot akak.. hohoohoh

ain said...

kadang2 tgk ambulan, ain doakan moga yg kat dalm tu semuanya selamat ...huhuhu..takut tgk ambulan byk2

atty's said...

takpe bos mesti paham napa lambat..hehehe.

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino