Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

hari hari ayat sama sajaaa..

Thursday, July 15

nuqman nuqman...sian pulak ummi ng kamu ni..hari2 ayatnya mesti sama je bila menjejak kaki kat rumah ataupun sebaik saja masuk keta kalo ummi yang amik..cuma nombor je makin berkurang..

Senin elok2 amik atau jejak kaki dalam rumah-

"ummi ada 4 kali lagi kan saya kena gi neseri"
"ye ada 4 kali lagi"
"lepas tu baru duduk ng ummi dan abah 2 hari?"
"ye duduk ng ummi dan abah la"
"lepas tu pegi neseri 5 hari..pastu 2 5 2 5 2 5 2 5 saaaaaampaaaaaaaaaai raya"

Ari selasa,

"ummi ada 3 kali lagi kan saya kena gi neseri"
"ye ada 3 kali lagi"
"lepas tu baru duduk ng ummi dan abah 2 hari?"
"iyeeee"
"lepas tu pegi neseri 5 hari..pastu 2 5 2 5 2 5 2 5 saaaaaampaaaaaaaaaai raya"

ari rabu,
"ummi 2 kali lagi kan saya kena gi neseri"
"ye ada 2 kali lagi nuqman comei"
"lepas tu baru duduk ng ummi dan abah 2 hari?"
"iye laaaaaaa"
"lepas tu pegi neseri 5 hari..pastu 2 5 2 5 2 5 2 5 saaaaaampaaaaaaaaaai raya"

ari kamis ,

"ummi 1 hari lagi kan ummi gi neseri"
"ye la 1 kali lagi je"
"lepas tu baru duduk ng ummi dan abah 2 hari?"
"IYEEEEEE"
"lepas tu pegi neseri 5 hari..pastu 2 5 2 5 2 5 2 5 saaaaaampaaaaaaaaaai raya"

ari jumaat ,

"ummi dah abis kan pegi neseri,duduk ng ummi ng abah kan"
"ye la nuqman "

time ni baru la sengih sikit mukanya huhuhu...

yo lah nuqmannnnn...hari haaaaaariiii ayat sama...macam radio rosak pun ye..kat nombor je bertukar huhuhuhu...nasib baik la maknye ni larat nk jawab..tapi kadang2 marah jugak dia..takde mende lain ke nak tanya huhuhuhuh..tensi okehhhh


8 sweet thoughts:

Lovely Bella said...

hehhe nuqman mls nak pi neseri ke.. atau mmg x sbr nak duk ngan ummi n abah die..heheheh

EnO said...

hahahaha.. nuqman.. nuqman.. mmg peningg laaa si ummi diee.. ehhehehe... tp klu akak terigt balik.. cm kalkarr.. ehehehe

Anonymous said...

dia nak ummi dia takyah kerja .. jaga dia kat umah jer ....(kak Yatie)

genny da bomb said...

bella- kalo nk ikut dia..mmg akak takleh keja la..huhuhu

eno - bila ingat balik mmg kelakar..akak kalo smp kat umah dia meluru masuk keta dh tau dah dia nk ulang menda tu hahaha

kak yatie- lom jadi jutawan lagi la kak nk dok goyang kaki kat umah hahaha

Najwa said...

apa yg 2 5 2 5 2 5 smp raya tu? lawak la nuqman ni..umar pun kdng kira hari gak tp xde la hari2 tnya...

genny da bomb said...

najwa...2 5 2 5 2 5 tu maksudnya...5 ari neseri..2 ari cuti :-P hahahaa

Lenny said...

ala cuannyer nuqman.. dier nak dok umah ngan ummi dier tuh... tak suka dok neseri... cian plak untie dengar nuqman cakap camtuh..

Encik Tikus said...

kesian mak nuqman nie, hehe ;D

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino