Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Pelajar pukul guru,hari sukan nuqman

Friday, August 6

Semalam ada tengok video pelajar pukul guru tu..hish membara2 mak ni tengok sikap budak tu kan..tak respek cikgu langsung..apa nak jadi la murid2 zaman skang ni..there is way to talk nicely with ur teacher although you are deeply mad with the teacher kan..no manners tol la budak tu..sakit hatinye tengok perangai dia dalam tu..kalo saya jadi cikgu tu..dah lama budak tu kena tampar..tak sabar saya ni ngan budak2 perangai macam tu..dalam tv punya ulasan macam nak cakap cikgunye salah je..tapi tak bole 100% salahkan cikgu tu..kita pun takde kat tempat tu yang mana kita tak rasa apa yang cikgu tu rasa siap budak tu kata cikgu tu besar la..perut besar la..biadap sungguh..rasanya punca tu sebab dia kena tegur depan kawan2..n maybe dia rasa malu..jatuh standard la kan kena tegur depan kawan..sampai camtu dia marah kan..panas baran betul..

kesian la cikgu2 zaman skang...mak pak tolong la jangan salahkan cikgu kalo anak2 biadap ke kurang ajar ke..tu tanggungjawab mak pak nak membentuk anak jadi macamana..ni tak..kalo cikgu rotan sebab anak nakal..pi serang cikgu kat sekolah..lagi teruk ada yang buat laporan polis..kesian kat cikgu2..nak tegur salah..tak tegur salah..macam dah jadi tanggungjawab cikgu sepenuhnya plak kan nak tegur budak2..abis mak pak buat apa?buat anak je ke???haa tetiba mak emo kan huhu..


ok dah la emo pasal tu..pada kawan2ku yang mendidik anak bangsa kat luar sana..sabar banyak2 ye..kalo dah biadap cam budak tu korang tampar je..hahah bole gitu..kalo dah kurang ajar camtu sape nak tahan asik nk kena lembut2 je kan..mau kena pijak lagi kalo lemah lembut bagai..


ok2 stop..kata nak stop dok ulas lagi kan hahaha..hmm esok ada hari sukan nuqman..nampaknya esok kena gi ngan nuqman je..abah kena keja plak iringi budak2 pi UITM Shah Alam nk kena buat apa tah..tak tanya lanjut plak..pameran berkenaan IT ke apa ntah..

NUQMAN!!!esok lari kuat2 ye..tak menang takpe janji lari!!jangan nangis n buat perangai kay esok ummi sorang2 kena ikut nuqman ni..wakakakakaka..macam la nuqman reti baca kan hehe..

2 sweet thoughts:

wan sujaihah said...

baek ummi....

Najwa said...

kdng aku jd pelik nape bdk skrng lain n pelik-pelik sgt..x mcm zaman kita dulu..bkn kata kita baik sgt la tp msa skolah dlu aku x pnh terpikir nk buat kurang ajar dgn cekgu...mcm mana x puas ati pun, telan aje la..plng ganas pun kutuk2 je cekgu kt belakang..hahaha

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino