Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Weekend datang lagi..

Sunday, August 1

Seronok la kalo tiap2 hari dah hari Jumaat..semua pun mesti sama je kan..sebab sabtu ahad boleh lepak2 di rumah...bole jalan2..

Sabtu semalam..pagi2 bangun gi taman dulu jogging ala2..2 minggu selang ni mula balik..minggu sebelum ni asik ujan pagi..minggu lepas tu plak red flag..hehe..alasan je kan..takpo lah janji takde la dilupakan terus..

muka lepas joging dah nak balik..

Balik umah..makan bekfes ngan hero2 yang dok tergolek saja di rumah..dalam kul 1 lebih camtu kuar plak nk gi kenduri Amril n Nikki..dua2 budak opis nih...hehe..banyak tol berchenta sesama colleague ni..ada peta tak ikut peta..ntah mana jalan yang abah bawak sampai langsung tak pakai tol..menonong je nasib baik la jumpa jugak umah si Amril ni..


Amril n Nikki..alahai cantiknye la Nikki ni..

Panas sangat time ni..amik gambo pun kipas dok depan2 tu yang Nikki pegang selendang nye hehe


ape ni nuqman..dah besar pun kena dukung lagi..hehe..saje je abahnya nk dukung nuqman..


Arini..bangun pagi gi joging ala2 lagi..arini ramai plak manusia kat taman..ada pertandingan memancing kat tasik cempaka..pastu ada ape ntah sape nak naik helikopter bole naik..ye kot..maybe ada certain2 bayaran la kot hehe (ni keja dok dengar helikopter ke sana sini dari kul bape lagi tadi...huhu), malas la nk pi tengok..

dah abis joging,pegi la pasar tani sebelah taman je..best kan..joging pastu gi pasar tani dok sebelah je hehe..suh abah datang,sebab tak larat nak pegang barang sorang2 nanti...beli la apa yang patut pastu balik la umah proses2 segala bagai...

menu arini pun ala2 jugak..malas nak pikir..jadi la janji ada hijau tu sudah..malas nk wat sambal belacan so makan gitu je la..satu ijau tu umminye je la makan..nuqman ng abah nak makan??huiyoo memang kejutan la kalo dorang tu makan haha

ni dah nak dekat kul 4..ase cam nak keluar plak..jom abah kita keluarrrrrrrr...jalan2 makan angin saja ok gak hehe..tapii cam penat plak dari kul 7pagi sampai kul 3petang baru duduk diam2 huhu...korang tak gi mana2 ke??bosan gak dok saja2 kat umah..tapi basuh sarung sofa lom sidai lagi plak!malasnye nak sidaiiiiiiii!!




4 sweet thoughts:

cheqna said...

salam

tom yam???sedapnya...

Lovely Bella said...

hehhe.. bella gi umah amril lmbat lepak ngan die smpai abes kenduri.. heheh cantikkan niki... :D

atty's said...

sedaplak nampak tomyam ..

Fiena said...

aku rasa abahnuqman tingin nk dukung baby la geniiiii...
hahaha
cpt la bg baby baru

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino