Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

entry meroyannnn!!

Tuesday, March 9

I'm so so so so pissed off this morning!!!huwaaaaaaaa!!!menjerit je sepanjang jalan dalam keta nak mai keja...apehal yang jammmmmmmmmmmmmm sangat kat PLUS pagi ni pun tatau lah!!!!padahal dah keluar pukul 6.45 pagi okeh!!!ni pukul 8.15 baru sampai opis!!!!semalam pun sama jugakkkk...tapi semalam tu kira normal lagi sebab senin mmg selalu jam dari hari lain..tapi hari ni memang menguji kesabaran betullah!!

sudahnya dah lama sangat dalam jam last2 ikut laluan kecemasan sebab suma pun tanak kasik laluan...agaknya suma pun nak cepat..kita nak ke susur kiri pun orang taknak bagi lalu..mmg nak marah betul la!!arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Berdenyut2 kepala ni skang..huhuhu

3 sweet thoughts:

kirana said...

jem kat sg besi kan?
aku smpai lewaat gak ni..
padahal tak da eksiden apa pon..tadi tgk kete apa ntah rosak tepi jalan..tu jer kot sebabynya..tak tau lah..jem panjang kat tol..

genny da bomb said...

dari situ smp ke kl la kot gamaknya..aku nk kuar ikut susur npe nk ke bangsar tu..tgk jam mak aiii..aku ase suma org pun ase jam kot huhu..

ShAzA said...

huhuhu....mmg sekarang semua jalan jem kot...kalu kt puchong x yah cakap le...sentiasa jem!huhuhu

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino