Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

kunjungan lagi..saya suka

Thursday, December 16

Wah tahun ni adalah tahun paling gumbira sebab ramai orang+sedara mara kunjung mengunjung ke rumahku..baik belah abah,or belah mak ni..Alhamdulillah..tak sunyi rumah tahun ni..hehhe..

Esok kak ja kata nak datang, bawak anak2 jalan sempena cuti skolah..tatau la sape lagi yang dia nak heret..hmm..nk pi mana ye ujung minggu ni..rasa2 dorang ni dah jalan banyak tempat dah pun..huhu..belasah je lah ikut kemana keta nak bawak nanti kan..hehe..

macam nak buat spageti cuti ni..sebab budak2 ni suka makan spageti kan..nak harap maknye buat??hahah not to blame la my sis..dia memang sangat sibuk dengan keja ke sana sini..superwoman betul kakak2 ku ini..so aku as adik yang banyak terhutang budi ngan dorang yang banyak support aku masa aku belajar dulu,ape la sangat kalo masak spageti sepinggan dua kat anak2 dia pulak kan..hehehhee..

kena beli barang siap2 ni..siapkan menu apa nak buat untuk dorang sepanjang dok sini..tu pun kalo sempat masak kan..tapi spageti akan ku buat jugak la..

Korang banyak aktiviti ke cuti skolah ni???

4 sweet thoughts:

atty's said...

spageti mmg shedap..masak lebih2 skit antar umah kty ye

genny da bomb said...

haha kak ty,bila nk jumpa kak ty ni hehe

ShAzA nUiZeAan Bt ShAfie said...

mmg sronok kalu adik bradik/sdara mara bertandang umah kita..lebih2 agi kalu time cuti skolah..mmg penat skit le tapi sronok ade tetamu..."tetamu kan membawa rahmat"..AMIN

Lenny said...

meh nak tumpang sepinggan!

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino