Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Bajet 2011

Saturday, October 16

Semalam sure ramai yang tengok Pembentangan Bajet 2010 kan..Tahniah la pada penjawat awam semua sebab banyak jugak bajet yang melibatkan dorang yang menggembirakan..macam cuti bersalin 90 hari,saguhati RM500 lagi hujung tahun ni,yang pegawai kontrak disambung lagi setahun..Untuk yang kerja selain penjawat awam ni,ada la jugak yang menarik macam tol freeze tak naik 5tahun,nak beli rumah tak payah 10% dah (uwaaa dah lepas dah beli umah kalo dak dapat la ni huhu)..yang dok di kampung pun ada berta gembira jugak..cam Imam,cikgu KAFA,pengawal keselamatan,JKKK..macam2 lagi la..Kira seimbang la dari segenap pelusuk dapat merasa..Harapannya semua menerima baik Pembentangan Bajet 2011 nih..Syukurlah dengan rezeki yang anda perolehi dan jangan suka merungut dengan rezeki kurniaan Allah..sekurang-kurangnya anda masih mempunyai kerja untuk sesuap nasi..Allah tidak membuat sesuatu itu tanpa sebab..mesti ada hikmah di sebaliknya..

0 sweet thoughts:

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino