Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

ummi tak buleh tumpang kalo yang ni..

Sunday, October 10

kalo nuqman main menan ni..kompem ummi takleh tumpang..iyeee..Red Alert..xpaham pn nak main n malas nak paham..haha..tapi nuqman ni bole la plak main..ntah paham ntah tidak..tp selalu tengok dia main sampai tulis mission accomplished..maksudnya dia paham la kot hahaha..main je la nuqman oii..janji tak rebut tv ng ummi..dapatla ummi tengok tv dengan amaaaaaannnnnnn....





Tekun betoiiiii

7 sweet thoughts:

Lovely Bella said...

hehehe... bella pun kalo ngadap laptop suke men game jerk.. heheh bile lagi nak tgk tv ngan aman kan..

Anis said...

Aku pun main game nih... tu la tujuan utama aku beli PC masa kat U :p

genny da bomb said...

haha anis..aku mmg malas nk pikir2 menda ni..tgk pun serabut...hehe

bella..akak bukan jenis otak strategi..kekekekeke..malas nk berstrategi bagai..

Miss Moon said...

ni my fav game too genie ....dulu siap lawan ngan pak sutan hahahhahahah ...pastuh suka sangat beli lorry yg angkut bahan nuklear hahahhahahah

JJay said...

aku tgk game ni pun serabut giler...aku reti main sim sepital jek...smpai skang aku kagum anis leh main game ni siap bangun tido terus hadap..tak mandi tak makan demi game terchenta...hahahahah

KoLAm SaKInaH said...

ni mesti jangkit ngan abg anas n ujer nih....

genny da bomb said...

moon-saya mmg serender la kalo game ni..malas nk pikir haha

Jjay - hang sama la ng aku pikir game ni serabut..malas tol nk pikir2 ni..aku takat main brick game bule la..kekekek

kolam sakinah - kak baya,dok main dari sini ng abahnye jugak..dh lama dah game tu

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino