Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Benda baru..

Thursday, October 14

Ni la benda baru dalam umah buat masa ni..haha..lemari pun nak tunjuk..jadi la janji berupdate kan..hihi..buat masa ni drawer ni menggantikan drawer plastik untuk letak baju nuqman..sebab baju nuqman dh tak muat n membuak2 dah..hahaha..so buat sementara ni..menda ni dok dalam bilik nuqman menggantikan drawer lama...bila nanti ada terasa nak beli almari yang ada utk hanging punya..drawer ni akan jadi hiasan la plak kot???hehehehe...moga rezeki kami sekeluarga sentiasa tidak putus..aminnn..



biasa je...janji bole simpan baju..hihi..


8 sweet thoughts:

atty's said...

cantik gak ..tuh lemari nya

ShAzA nUiZeAan Bt ShAfie said...

wah...cantik almari tu..suka2x

genny da bomb said...

kak ti - bli kat kedai depan umah haha..malas nk pi jauh2..

Shaza - cantik mmg cantik shaza..tp org kata cantik sgt utk jadi almari baju plak..kakaka..maka aku kena plan beli almari yg betul2 almari la plak haha

Lovely Bella said...

ehhehe.. nape akak x beli yg dah siap yg leh gantung2 nyer...

genny da bomb said...

bella..laki akak bkenan yang tu..beli je la..nnti bila beli lemari betul2 yang ni jadi hiasan plak..hehehe

wan sujaihah said...

ha tu la dah kata..wan almari camni buat hiasan kat rung tamu :)

Alinx said...

aku cari drawer gak ni... x lama lagi nk duduk berdua... ngeh ngeh ngeh, berapa budget tu eh?

genny da bomb said...

ko tanya bajet ape ni..drawer tu ke bli barang masuk umah?kalo drawer tu reganya 400 masa aku beli hehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino