Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Dah dapat dahhhh!!!

Friday, October 8

Balik keje semalam,tgk dalam post box..ada surat..


saspension plak dapat surat kannnn...hehe


rupa-rupanyaaa...cheque Nuffnanggggg!!!yayyyyyy!!

Jadi la walopun seciput bukan riban2 tapi ada la something kan..blog suka2 je tapi ada la jugak income..hihihihi..harus kena rajin lagi pasni..hahahha..


THANK YOU NUFFNANG!!!!!




13 sweet thoughts:

Lovely Bella said...

untunglaaaaaaa!!!!! bella x de pung!!!

genny da bomb said...

sabo bella sabo..akak pun bape lama br nak dapat hahaha

Diarihatiku1976 said...

wahhh... kayoooolahhh

genny da bomb said...

diarihatiku1976 - idakle kaya mana...blog bilis je pun haha

fazilzura said...

WAHHH besh ... zura lom cash out lg

genny da bomb said...

fazilzura...bila lagi nk cashout tu..2 bulan gak aa nk dpt hehe

AbahNuqman said...

ummi yang bangga,siap amik gmbr surat yg tak tahan tu *smbil gelak guling2..

okla tu yang, jom.. duit yg ada tu wajib dihabiskan ekekekke

genny da bomb said...

amboi bahhh..ok ape tetiba mai duit terpijak camni..kekekeke

ana-kirana said...

rajin2 ler selalu :)

Encik Tikus said...

fuyooo. bestnya ;)

BUNGA said...

bestnyaaa.. saya ni ntah bilalah nak merasa pegang cek nuffnang tu.. lg 2 tahun la kot.. tggu balik malaysia :)

Anis said...

Awat lak padam2 tuh.... takmo open table ka..? :p

genny da bomb said...

Bunga-haha kumpul banyak2 nnti skali harung cashout..best2

Anis - hahahaha...alaaa malu la seciput je punnn..org lain riban2 tak kisah pun heheheheh..maklumla cheque pertama hehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino