Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Hanginnyaa ngan jam ariniiiii!!!

Thursday, January 27

Pagi ni adalah sangat tidak indah..kerna aku seperti bawak keta 14kmj ke opis yang jaraknya 28km = 2jam dalam keta arini..huhuhuhu..i'm so so stresses out dalam keta tadi..menjerit2 bila nak sampai opis tadi..kuar umah kul 7.50pagi, 9.50 pagi baru sampai!!!!!uwaaaaaaaaa!!!!

Kenapalah korang buat raptai hari wilayah hari ni????buat la hari sabtu,takde la kaco orang nak pi kejeeee...

3 sweet thoughts:

atty's said...

kty dgr kat radio pun camtu gak ..jem sbb jalan tutup kat dataran org buat raptai hari wilayah..

ana-kirana said...

hang cuti dak hari wilayah..hehe lagik angin geni :p
kami cuti :P

genny da bomb said...

tu la kak ti..dgr radio sebut pun dok tgh dlm jam dah..papepun semua hala jam arini..

ana- ala ana..aku tak kisah hari wilayah tu sbb org kl kompem tak keluar so aku leh la gi keje dgn aman jugak..cuma kalo cuti sultan selangor hang la plak nganga..kekekeke..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino