Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sape ada cara yang paling berkesan???

Friday, January 28

Rasanya, kebanyakan rumah pun ada masalah ni..cuma beza dapat dibendung ke dak je la..




HI!!!NAMA PANGGILAN SAYA CIK LI...NAMA BETUL SAYA LIPAS..Mau menari dengan saya???

erghhhh..ni lah masalah ni..saya tak suka ada lipas kat dalam rumah..walopun sekor dua je tapi tetap tak suka..dah try pakai serai wangi,ubat gegat la..tapi tetap ada...huhuhu..lipas ni kan cepat membiak..skang nampak sekor dua..kalo tak dicegah bole jadi seratus dua..eiiiiii..pastu mula la melompat-lompat camni..





ooo mak ko terkujat aku!!!kata lipas "what's wrong with u??i just wanna lepak2 kat umah u je"...huhuhu

Kepada surirumah di luar sana...cer citer cer citer cer citer ngan mak ni..camno cara korang memastikan tiada seekor lipas pun masuk dalam umah korang..susah nk cek lipas ni sebab dia mula2 kecik pastu dia jadi besar baru kita nak sedar..


SURIRUMAH RUNGSING
Bangi,Selangor

9 sweet thoughts:

n.a.j said...

kuikuikui...

ain sembur pakai ridsect tuu ja...

JJay said...

hahahahah..aku nampak lipas terus amik penyapu...ayesh dah melompat2 dah excited tgk aku jadi lipas hunter...terus libas keluar rumah je..hahaha..aku cakap kat ayesh, kena ikut cakap mama..nanti lipas jadi raksasa kang.. :)

genny da bomb said...

ain-tak makan saman la lipas2 ni..kita ingat dah banteras abis-abisan..tapi ada gak lagi haha

jjay-libas ng penyapu je tak cukup..ada lagi anak pinaknye kadang2 uhuhu..nuqman menggelupur la kalo nmpk lipas..nk kemana pun kena teman..haru!

Miss Moon said...

genie ada satu perangkap lipas di jual kat kedai ...

pastuh ada satu tew kalau lipas makan bawak masuk sarang dia akan mati skalik ngan konco konco nya ....tapi lupa dah apa nama nya

kat supermarket banyak

genny da bomb said...

moon..kalo buleh kompemkan namanye..terus mak gi cari lepas tau nama huhuhuhu...kalo mati ng konco2nya tu mmg diharapkan sangat la..hahaha

shi3la said...

hahaha..umah sayer lak takder lipas tapi semut lak bermaharajalela.lagik susah merata-rata ader semut.

genny da bomb said...

wah shiela,tu kira ok lg..lipas ni ada bau dia kn..so sgt tak suka la huhuhu

shay ina said...

genny, hang try beli aerosol tuk lipas kat Cosway...sembur kat dlm kabinat, tepi2 dinding 2 kali sebulan. insya allah, hang pasti xkan jumpa depa. ina guna benda tu...mama yg syorkan

genny da bomb said...

ina, ye ke??okeh2 aku kena pi sevey kat cosway la nih...seb baik cosway depan umah ja..yahuu!!!

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino