Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

One more wishlist dah bole dipotong...

Saturday, January 29



Setelah hampir 7 tahun bersamamu,nampaknya ku harus mengucapkan selamat tinggal padamu..maafkan aku,aku tak berniat mahu meminggirkanmu..aku cuma mahukan sedikit kelainan..maafkan aku...SOFAKU...

ex sofa..huhuhu

bluekkkkkkk!!!tak kosa den nak bermadah pujangga..kekeke..tu je la sebenarnya..lama tak update pasal rumah..eheheh..memang kami ni jenis tak berapa nak reti pasal hias-hias..n dua-dua pun malas nak amik kisah sangat pasal deko deko deko ni..tapi disebabkan rasa dah boring tengok rumah samaaaaaaa je dah lepas 7tahun..hahah..maka dengan ini kami telah memutuskan untuk beli sofa cam kat bawah ni..



beli bentuk camni plak..abah kata bosan dah tengok asik2 3+2+1 je..amik bentuk lain pulak..

jadi lapang rumah sebab dah takde 3+2+1 dalam umah..

Kami telah menyedekahkan sofa lama kat indon2 yang tengah buat renovation kat umah sebelah ni..seronok bukan main dorang nak dapat sofa kitorang..tambah seri umah dorang la kot nanti..hehe..masa angkut tadi terserlah keseronokan kat muka dorang..hihi..ok la..korang hepi mak pun hepi..

so dah bole potong one of the wishlist..bila dah masuk sofa ni..terus terasa nak tukar kapet pulak..hahah..sabar-sabar..biar je la dulu camni..nanti kena beli kapet plain baru sesuai sket..kapet ke tikar ke mana-mana lah..moga sentiasa dilimpahkan rezeki olehNYA..aminnnn...


10 sweet thoughts:

AbahNuqman said...

dah lama servey sofa nih.. yg peliknya duk survey kedai yg samaaaaa gak.. asalnya book sofa lain, pastu tetiba ubah fikiran nak sofa cenggitu lak.. seb bek kedai leh terima customer brubah fikiran hehhe

ana-kirana said...

pi angkat karpet lak gini..baru matching ngn sofa baru tu hehehe

puas hati hang la..dok tunggu lama tu...
aku ni tak tau nk buat camna ni..

genny da bomb said...

hehe..kalo amik version awal tu mmg keja tido je la atas sofa tu..nuqman asal gi situ keja lepak atas sofa tido tu..hehhe

ana- tu la ana..menci tol..adaaaaaa ja nak beli..huhuhu..takpo2 kena pelan2..mau laki aku geleng kepala haha..

weh ana..hang bukan kata nak lompat atas sofa bagi patah ke?kekekekkeke..baru dpt yg baru hehe..

my little family / kaftanbatik said...

cantekk... pasni beli karpet la pulak..br matching :-)

Najwa said...

yeahh..sokong beli kapet pulok..hah ana, kan ke aku soh hg galakkan ank2 hg lompat2 atas sofa tu bg cepat rosak..biar patah riuk.. ada alasan konkrit kt Encik Ali nk tuka sofa baru :p

genny da bomb said...

kak ayu..tu la mmg keluar satu wishlist,masuk pulak wishlist baru haha

najwa,mmg akan masuk dalam belanjawan pulak la kapet tu..hehe..tu la ana..suh anak hg lompat sakan sikit..kekeke

Puteri Satu said...

waa cantik.. nampak moden..tul kata ana.. pi angkat karpet corak abstrak lak.. mesti cung...

e j a a z i z said...

saya nak sofa tu......:(

genny da bomb said...

puteri satu - hahaha..dah ramai sebut nih..kena la masuk belanjawan urgent kehkehkeh

eja - ko apsal tak roger awal-awalllllll!!!kalo ko roger awal2 dah lama aku kasik ko..hahaha

wan sujaihah said...

aper lagi kak..gi serang nilai..cari karpet...ha ha ha.

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino