Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ummi,nak naik ketapi..

Thursday, January 13

malam sabtu aritu,nuqman cakap.."ummi saya dah lama tak naik ketapi...jom la bawak saya naik ketapi"..pikir dalam hati..adess malasnya nak naik ketapi nihhh..tapi dah dia mintak kan,saya ni kan tak buleh sikit,anak dah mintak banyak2 kali mula la..walopun garang tapi masih ada taman kecik dalam hati...wakakakaa..

Maka tanya abah, nak naik ketapi pi mana kan yang takyah nak tukar banyak2...mula-mula nak pi Mid Valley la..low yat la..macam2..last2 sebab kami ni bukannye nak shopping pun..nak naik ketapi je pun ikut hati naik dari hujung ke hujung pegi balik dalam tu sudahh pilih la pegi Sogo je..takyah tukar2 terus sampai dalam sogo kan..huahaha..

Siap-siap kuar,anta motor kat bengkel jap tukar tayar plus benda-benda sepatutnya..pung pang pung pang nego abah kan failed bab ni dah dapat rega camne nak baru gerak gi LRT...



@LRT Sungai Besi..suka sangat la nuqman tu..suka pegi dekat2 situ pastu buat cam ala2 terkinja2..nk terkinja2 pun kat situ la..kena selepuk dua kat situ baru nak jauh sikit dari landasan..


Sampai kat Sogo,masuk jalan-jalan sikit nampak la sale handbag..biasa la..saya ni kan tak minat so tak teruja pun..sekali abah cakap.."tukar la handbag awak tu..dah buruk kan".."ala ok lagi la..malas la nak beli-beli ni"..."cari jugak..beli tu sale 70% tu..beli beli satu" sambil tolak mak ni suh masuk kat celahan pompuan-pompuan yang tengah gila mencari beg...huhuhuu.."ye lahh ye lahhhh..orang cari.." malasnyeeeee..apo nak buat..kena la jugak cari..dah dapat satu..malas pun nk round semua jenis..dari 2rat++ dapat la rm80..ok la tu..dah malas nak belek-belek lagi dah..mak tak minat huhu...kene pakse je nih haha..

Abis kat situ..dah lapar plak perutnya..turun la ke bawah..tatau nak makan apa..tuju la ke Nandos..nuqman suka la..janji makannn...jalannn...ai laikeee katanya..heheh

posing sket...

amik gambo orang rajin..gambo sdiri malas..ni je la ada...hehe..

Dah abis makan borak-borak bla bla bla..kul 2 lebih camtu balik..hehe malas nak bersesak-sesak ngan manusia ni..sampai kawasan umah gi amik motor mak yang dah lama mak tak bawak tu..skang ni jadi motor abah ke kedai la..sonok la abah tu motor tu dah repair sket hehe..pasni kene rajin basuh motor saya ye!!hihi..ramai dah orang nak beli motor tu..mamat indon renovate kat sebelah umah pun tanya nak jual ke dak..tapi mana blehhh..takkan dijual..abangku kat kampung dah cakap..kalo takmo suh bawak balik umah dia nak buat motor klasik..hehe..

ni la begnye..Thanks abah!!walopun ku dipaksa rela membelinya..hahaha..tapi suka je...skang ni suka la plak beg ni..walopun pada mulanya ku malas nk mencari hihi..memang tiap kali besday ke anni ke abah ni akan cari beg je la sebab bininya suka sangat pakai beg selagi tak putus koyak rabak takdenye nak beli lain..huhu..ok ape abah..takde la kopakkk..nasib baik bukan jenis shopping tauuuu..jimat poket kehkehkeh..


3 sweet thoughts:

faarleez said...

lawa aaa beg.....

Miss Moon said...

wah untung nya jalan jalan dpt upah handbag baru

Najwa said...

uiiiii..kalo aku laki ofer nk belanja henbeg, kecik tapak tangan, satu lori aku nk tadah..hahahaha...

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino