Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

menghabiskan apa yang ada..

Sunday, June 28

hehe..mcm menghabiskan duit plak kan tajuknye..takde..actually sesi mengabihkan segala yang ada dalam peti(tapi nggak abis jugak huhu)..sbb ku kekenyangan makan pulut durian paginye,maka feel nk masak tu kureng sket aa..kena masak waktu lapar2 baru la mcm2 tingin kan..hehe sll org lapar2 belasah je apa yang ada kan..ntahh..ikut mood le gak..kadang bila lapar hentam je nasik ng kicap ng telur goreng..sodapp..


sup tulang..ke sup kentang??apsal kentang jo lobih..kekekeke..dh nama pun sesi menghabiskan stok kan haha

abah nk ikan mentah bakar..dia letak atas api pastu ditinggalnye mak yang layan jaga..cett

masak lomak terung..mmbr opis bagi hasil harvest dari kebunnye..heheh..mekasih kak zura
yang ni mmg laju je abah buat sdiri..the one n only sumbangan abah..BUDU!

dah kenyang melantak...mana nk gi ni abah???takkan terperap je dlm umah ni????berat kepala ase dok dlm umah ni huhuhu...

7 sweet thoughts:

mama umar said...

sedap nmpk..sup aku suka..tp terung x kot..xpenah mkn pun..ada sbb x mkn...hehe

sujaihah said...

cantikkk pinggan...kasi la sikit....

Mummy Dasy said...

huhuhu sedap2 tu esp. sup kentang tu hehehe budu pun sedap ah gamaknye semua sedap2 belaka

Fiena said...

muahahaha nmpk beso kemain mata ikan tuuuu.. ngeri plak nmpk
hiihih

my little family said...

sayur lemak terung, ikan bakar + budu.... tergoda akak.. posa ni tau..hukhuk...

my little family said...

boleh bt menu berbuka arini tau....:-p

AbahNuqman said...

datang mood dia masak.. biarkan ajer.. susah gak bila tempat makan ada di sekitar.. kdg2 bila si genny ni nak masak, abah yg tak kasi plak nak makan kat luar..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino