Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sing along with Nuqman!

Saturday, June 13

sempena tamatnya citer matahari (sad ending le plakk)..terimalah lagu Faizal Tahir nuqman nye version...Sile abaikan suara umminya yang mengada2 tu ye...hhahahha..nuqman suka sangat nyanyi lagu ni..tiap kali citer matahari ni abis mesti tak bagi tukar cenel lagi..nk nyanyi dulu smp la abis..abah pun siap ugut cakap tanak bawak gi surau kalo tak nyanyi..(tu pakai baju melayu nk gi surau le tu-bagus2 suka gi surau)

mula2 ok la jelas bahasa dia..belakang2 tu dh aum aum je la dgr..hahaahha..pastu dh malas nyanyi lari..ape ni nuqman...tak dapek le masuk Jangan Lupa Lirik!!

8 sweet thoughts:

sujaihah said...

kak sti,..takdpt tgk lah...adusss payah betul opis ni..abis semua nak block...tgh kat umah je la :P

sujaihah said...

testing 1 2 3

tz said...

hahahahha...ade plak lirik aum aum..

sungguh comel anak kak siti neh.

sweetLadymiecha said...

thank you..=)

AbahNuqman said...

haha.. antara lagu peberet nuqman..
kalo pasang lagu "dan sebenarnya" nuqman akan cecepat bagitau tu lagu ummi.. kalo lagu "cuba" lak dikatanya lagu abah.. tu la antara lagu2 yg dia leh ingat sket2..

Lenny said...

ehheheh.... genie... baru lenny perasan... mata nuqman nieh.... cantikkkk bangat....

esok sure awek2 dok tergila bayang bila nuqman renung derang.. auuww!

ahhahhaha

genny da bomb said...

sujaihah - balik tgk kat umah la wan hehe

tz - comei ke??ke comot haha

sweetladymiecha - tq singgah blog saya..singgah2 le selalu ye hehe

Lenny - ahaha ye ke..nasib baik nuqman tak reti nk kembang2 lagi..kalo dia tau sure kembang koyak suar haha

hani said...

wah..pandai sungguh abg long nuqman ni nyanyi..(ke ummi paksa?)hehhe...
takpa ..kalo train skit masa lagi mesti pro...mesti la masuk 'jgn lupa lirik'....;-)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino