Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

paniknyee!!

Wednesday, June 10

tgh melayan tenet,skali nuqman dengan muka panik datang kat mak..

nuqman : ummi tolong carikan pelekat(handiplast)!
ummi : nak buat apa plak
nuqman : ummi carikan la pelekat..ni (tunjuk kaki dia)...uwaaaaaaaa!!! (beria nye panik2 nangis)



ummi : nuqman gi mintak kat abah kat dapo

lari2 laju2 ni panik la katakan..

nuqman : abah tolong amikkan saya pelekat..kaki saya darah ni...waaaaa!!!!

yang abah plak pi bagi tisu je kat dia..lari le ke dpan balik sambil bawak tisu nangis2 lap kaki dia...(ciput sgt je luka pun)

nuqman : ummi tolong la amikkan pelekat..waaaaaa!!!!
bangun le jugak gi amik mak ni...dah bubuh pelekat baru la sengihhh

nuqman : ummi kaki saya dah tak sakit lagi !!(cakap dengan penuh beria)
arghhh...sgt poyosss



tersengih le mak tgk kepanikan dia tuh...kakakakaka

6 sweet thoughts:

Miss Moon said...

adu klaka nyer nuqman ,masa mula baca moon pun panik jugers ...tapi pas tgk luka tew baru lega hahahahh amat pandai tau blakon kamu nih

sujaihah said...

boleh thn kan loya buruk dia..hahha

cantik plaster....ader crocodile lagi :P

tz said...

hahahha..nuqman2...

AbahNuqman said...

nuqman yg sedikit kalut.. mewarisi perangai umminya juga hehehhe

kalo stkt luka cnonit camtu takyah berplaster2 la nuqman weh.. wat malu je..

Fiena said...

hhahahaahahaha
nuqman ni.. wat lawak cap apa la.. ekekeke
cikit je pun.. mcm kena gigit nyamukk je hahahahaha
lawak lawak
tp betoi la tu.. ikut maknye yg kalut2 hahahahaha

*lariiii*****

genny da bomb said...

fienah - weii kureng hangggg...hang pun kalut gak aaaa..kekekekkekekeke

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino