Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Langsaikan Pinjaman Anda..Kalo tak.....

Friday, July 17

KUALA LUMPUR - Artis dan komposer terkenal, Faizal Tahir (gambar) gagal menaiki pesawat untuk menghadiri majlis Anugerah Planet Muzik (APM) 2009 di Jakarta semalam dipercayai akibat tidak menjelaskan hutangnya dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).
Kosmo! difahamkan, Faizal sepatutnya menaiki pesawat bersama beberapa rakan artis seperti Ayu, Dafi dan Aizat pada pukul 3.55 petang menerusi Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) di Sepang semalam.
Namun, Faizal satu-satunya artis yang gagal melepasi saringan Imigresen kerana PTPTN sebelum ini telah mengenakan perintah sekatan keluar negara kepada hampir 78,000 peminjam yang tidak menjelaskan hutang.
Usaha mendapatkan komen Faizal, lulusan Universiti Teknologi Mara (UiTM) itu bagaimanapun gagal kerana beliau tidak menjawab panggilan telefon.


-so kepada sesiapa yang liattt nk bayar utang loan korang..sile la berbuat demikian..kalo tak nnti jadi macam ni...kalo korang nk fly la..kalo dok dlm mesia diam2 lantak korang la nk jadi apa..

wonder why la kan..kalo tak keje lain citer la..ni income riban2 in a month takkan tak bole..hmm..maybe he has his own reason why..cuma mak nk ingatkan pada bloggers2 la..sile langsaikan utang pinjaman anda kalo ada...sian budak2 lain nk blajo susah plak dorang nk dpt pinjaman nnti..jadi la macam mak...hihihihihii..tak banyak..sikit2 bayar..janji bulan2 kena bayar..ingat pada adik2 lain nk blajo jugak..selesa ke korang kalo hidup diburu je manjang??alahaiiii...TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB ANDA!

7 sweet thoughts:

Alinx said...

ye betul...
sikit pun takpe, asalkan bayar... yg penting 1 hari nnt, hutang tu akan langsai... semoga urusan kita dipermudahkan... amiin...

kirana said...

hutang tetap hutang..mati pon kena org lain tlg langsaikan gak..

awat ptptn tak linkan ngn bank negara..bagi masuk dlm ccris tu..baru tau tak leh beli keta umah nnt baru tergedik2 nk byar

cikda said...

aku ingat artis tu kaya le..tu pun budak2 sibuk nak jd artis..kayap rupenyer...ni maybe sbb take for granted nie..

cikda said...

aku ingat artis tu kaya le..tu pun budak2 sibuk nak jd artis..kayap rupenyer...ni maybe sbb take for granted nie..

cikda said...

aku ingat artis tu kaya le..tu pun budak2 sibuk nak jd artis..kayap rupenyer...ni maybe sbb take for granted nie..

cikda said...

aku ingat artis tu kaya le..tu pun budak2 sibuk nak jd artis..kayap rupenyer...ni maybe sbb take for granted nie..

cikda said...

haha..apa hal la laptop aku nie..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino