Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sharul & Nurul's wedding - Sg Besi plak

Wednesday, October 21

waaaa...gigih tol mak dua2 kenduri mak pegi..hehe..selagi bole pegi kita penuhi la kan..walopun kepenatan sabtunya melayan kawan2 lama,tapi tetap gi kenduri kat umah sharul ni..lagipun kat Sungai Besi jek..Ari ahad ni mmg ada kenduri ni je yang nak attend..open house dah over..dah takde jemputan dah untuk ahad tu..sabtu tu mmg banyak tapi satu pun tak dapat pegi sebab ada aktiviti dekat umah sendiri tu kan..jiran selang 2 umah pun tak sempat nak gi..malamnya gathering lorong tu pun tak dapat nak gi..huhu..kalo dak leh berkenal-kenalan ngan jiran2 otai kat situ..segan nye la ng dorang..kita baru nk setup hidup kat situ..

ehh mende mak melalut ni..takde ape nk citer..ahad baru ni mmg ke rumah sharul je la..budak2 opis mmg ramai la kat sini kan..sebab raub tak pegi suma tuju sini la kan..hehehe..kat sini jumpa lagi hani..hahaha..dua hari berturut2 ha jumpa ko hani hihihi..

cilok dari wan

cilok gambo dari wan lagi hihi

gambo nurul je sempat amik nye..asik berborak lupa la nk amik2 gambo ni

otai2 lama kat opis ni hehe..skang dah lain2 dah

jumpa lagi ko hahaha..berturut2 muka ko dalam blog aku hihi..


lepas kenduri ni kami gi alamanda..iye..ng baju kurung la mak tuju ke alamanda hehe..nuqman la sibuk nk gi alamanda...bape kali dah cakap..apa yang dia syok sangat ng alamanda pun tatau..odw gi sana mak terletak hp kat tepi pintu keta yang ada lubang tu kan..tak pasan dalam tu ada air!!!alahaiiii...panik kejap takut hp rosak..ketuk2 kuar air je la...huhuhuhuhu...cepat2 lap hp tu..sampai alamanda takde ati la plak nk berjalan pikirkan tepon yang weng kejap tu..masuk beli dunkin donut kat nuqman..gi lepak2 kejap kat Rasa,pastu balik..nasib baik la tepon weng kejap je..pastu dah leh pakai balik...selamattttttt duit kalo idak kena beli hp baru plakk..abah la,gi bukak cermin keta luas2 masa ari sabtu tu..pastu ujan..tak pasan lak keta masuk air sbb seat suma ok jah..nasib baik la..kalo dak..melayang2 le duit kena beli hp baru huhu..

ok dah..cukup melalut untuk ari ini..


7 sweet thoughts:

Siti @ nurie said...

bestkan jumpa kawan2.....suka betul korang ni brgmbr ek...he he he

sujaihah said...

yang tudung biru tu,,,hahhah


yang paling lambat samapui..nasib la kak hi spoting tunggu gak kawan2 dia
hehhehe

atty's said...

lawanya perantin..kaler oren..

Lenny said...

wah... meriahnyer wedding..
comel pengantin..

hehehe.. accident hp tuh mmg sadis.. seb baik selamat kan?

AbahNuqman said...

sebuknya ummi ngalahkan menteri besar lak.. takpelah ummi.. member baik kawin kena la pegi.. ummi pon nampak seronok je jumpa kawan2.. abah ngan nuqman la bawak diri heheheh..

genny da bomb said...

siti @ Nurie - aah mmg best kalo jumpa kawan2..nak nak plak kalo dah lama tak jumpa..

sujaihah - tau tak pa..dah la lambat..yang sabtu tu pun tak sampai2 :-P

atty- hihi mau kalo pengantin baca ni koyak baju dia pakai haha

genny da bomb said...

Lenny - ha skali lagi kang pengantin sengih2 baca blog ni kang hehe..

aah nasib baiiiiikkkk hpku tak rosak uwaaa..kalo dak melayang2 le duit nk beli baru

Abah - ala abah..mana ada awak bawak diri..awak dok dkt org je kan..ala..takat satu meter je jauhnya bawak diri apa hahahaha

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino