Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Dah sampai seru sorang lagi memberku..

Tuesday, February 16

14hb..macam2 ada ng 14hb..ada besday kawan2 jatuh pada hari ni..to Mira n Mar (tak salah aku)..hepi besday to both of you..ada jugak yang anggap hari ni hari kekasih..bagi mak hari kekasih tu takde makna apa2..tak perlu disambut..takde keperluan nak sambut pun..taktau la bagi setengah2 orang mungkin bermakna bai dorang..cuma mak harap jangan terlebih menilai hari kekasih tu sampai ada yang terlanjur buat perkara2 tak elok pada hari ni..baca dalam paper,tgk berita..sedih betul dengan perangai budak2 sekarang ni..mak malas dah nak komen..tak boleh nak salahkan sapa2 dah..kecuali budak2 tu sendiri..hmm..

Apa yang saya melalut ni..actually 14hb tahun ni jatuh pada CNY..pada semua rakyat berbangsa Tionghua..saya ucapkan Gong Xi Fa Cai..semoga tahun ni bawak ong pada anda2 semua..and 14hb jugak kawan sekolah saya..Farez or lebih glamer disebut Paeh dikalangan kawan2 sekolah,menamatkan zaman kebujengan dia plak...Alhamdulillah, satu lagi masjid dibina..semoga masjid yang dibina ini dihias indah oleh mereka berdua. Congrats to Paeh n wifenye Ayu..


ensem sungguh hang paeh camni..tiada lagi jambang dan rambut panjangmu...hihi


So bila kawan sekolah kawen ni..wajib la ada sesi2 perjumpaan dengan kawan2 lama jugak..Alhamdulillah..ada la jugak jumpa member2 lama dari sekolah dulu..ada yang 13tahun tak jumpa..ada yang 4tahun tak jumpa..ada yang 2 tahun tak jumpa..ada yang last jumpa raya posa aritu(masa saya wat makan2 dengan kawan2 sekolah). Tapi sebab tak janji datang sekali, so jumpa kejap2 camtu je la..Cukupla untuk bertanya kabar, usik-usik pada yang bujeng kekeke..

duduk n berdiri kanan masih single...sape nak angkat tangan!!


kengkawan sekolah..najwa n ana..merangkap kengkawan blogger plak skang ni hahah

bila la plak nk leh kumpul2 gini


wajibun gambo berdua hehe...awat la gambo hp suma kelam2 huhu


nuqman,aisya n umar..anak ana aiman pemalu..keja kepit ng bapaknya..ana..kalo anak aku cam aisya bahagia hidup..diam ja dia dlm stroller tu hihi


lagi dan lagi

ana..n si kiut aisya..gambo aiman aku tadak la ana..anak hang pemalu sangat hehehe

budak nuqman ng umar ni wat dewan cam depa yang punya..tergolek2 ingat kat umah ka budak2 oii huhu..peace tak abeh2 sorang2 pun





4 sweet thoughts:

cikda said...

genny
huhu aku balik kg..
huish sure nervous jek nak jumpa kwn2 lama...

genny da bomb said...

aida, neves kemendenya hang ni hahahhaa..depa bukan orang lain pun..hehehe..masuk la fb komen2 kat sana hehe

kirana said...

byk gambar hang amik.hehe nnt leh cilok :P

best hang sempat jmpa depa..anwar tu lama tak tgk dia..tu wife dia ka tu..yg misai jambang tu nama apa..aku lupa lama tak jmpa daaaaa

paeh nampak cam budak2 jer lagi hehe,...walhal umor 30 dah tu :P

genny da bomb said...

ana, cilok jgn tak cilok..

aku pun sama la..13tahun tak jumpa depa..ambe ja penah jumpa masa kenduri fikri..yang jambang tu yusri aris..hehe

aah tu bini anwar..anak dua dah dia

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino