Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

wahid,isnaani,salasah....

Sunday, February 21

Rakam karenah nuqman ni dah lama..tapi dok cuba la cemana nk pusing video ni tak buleh2..so biar je la dia senget gini..korang nak tengok sila telengkan kepala tu ye..huahahha

Masa ni nuqman sangatla bising..dok atas kerusi tu macam2 dia bunyi..macam bersyarah pun ada..segala menda yang dia belajar kat neseri dia sumanye dia sebut..ni video masa dia tengah baca bahasa arab daa..loud n clear hehehe..




sampai sepuluh je la dia tau..bila saya sambung sampai 20 30 40 dia nganga2 plak tatau nak sebut..hahahha..takpe nuqman..pelan2 kayuh ok..

gitu la nuqman kalo kat umah..sora kuat..bising je kat umah hehe..kalo jumpa kawan2 kat luar,dorang kata nuqman ni pemalu..bukan malu..tak jumpa geng tu..kalo jumpa geng..tau la untung nasib cemana..huhuhu..

6 sweet thoughts:

fazilzura said...

heheh luqman pemalu ker..?
kalau 1st time bisak ler.. budk2 mmg malu tucing skit

mrsjaddo said...

nuqman belajar rajin2 yea kt school... :)

wan sujaihah said...

hehe...siap thn2 napas :)

^ M r S ShAruL ^ said...

so sweet..good boy la nuqman ni

angelzrina said...

kids are so cute!

AbahNuqman said...

tu versi perlahan.. versi laju pon ada gak hehhehe..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino