Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Fill in the blank..

Tuesday, April 6

Haih...apa nak nulih pun taktau...cam takde idea plak nk meraban kat sini..kalo ditanya pasal this week..macam2 rasa ada..sedih ada..bengang ada..marah ada..confuse ada..hangin ada..kesian pun ada..semua campur aduk ada la..apa nak jadi ng diriku ini..jap nk kunyah beger ayam jap..mula2 tadi malas nk makan..tapi lapar..tapi malas..malas masak..malas kuar...last2 kuar jugak beli beger ayam..huhu..makan pun dah malas..macam2 benda nak dipikir..ok2 semua kena beratur dalam otak ye..satu2 ok kuar..jangan rebut2 semua nak kuar skali harung hoho...harap2 semuanya dapat ditangani dengan bijaksana oleh diriku ini..kekadang confuse kejap dengan diri sendiri...

sorry pada kengkawan suma ye..takdan nak pi komen blog korang..tapi jejak still jejak kay!kalo tak caye tgk nuffnang korang la hehehe..sape yg baru jejak kat sini n ada addnye pun saya pegi wat lawatan jugak..cuma tak dan nk tinggalkan kata2 amanat je hehehe...

nak tepek gambo sebijik dua pun bluetooth ni wat hal le plak..nanti lah update gambo..walopun gambo tah apa2 tapi nk boh jugak..kali ni entry tulis2 je lah..janji berupdate blogku ini ..

2 sweet thoughts:

fazilzura said...

betui2.. daku pun malehhh jek , adeh .. rasa nye harus g urut kut.. baru ok ..

encik tikus said...

jgn malas
nanti jadi kawan setan
haha :D

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino