Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

@ home ..nggak sehat

Wednesday, April 28

i'm off from work today..not feeling well since yesterday..semalam gagah jugak pegi keja..arini dah tak larat..ingus meleleh2 tanpa diminta..erghhhh xsukanya belemoih2 gini..

Nuqman pn buat muka kesian xnak gi neseri..nak teman ummi kononnya..bila bagi green light terus sengih..sambung tgk katun..ahh..nuqman mmg poyo..dpt green light trus dia lupakan ummi dia..bila ckp nk antar neseri cepat2 ambik berat balik pasal ummi dia ni..tu pun bila tv tunjuk iklan..or katun dah abis..dan2 la tanya ummi itu ini...

'ummi boleh x ummi peluk saya?
'nape plak'
'sebab saya kan sayang ummi'

Dan dan tu la ayat manis kan huhu..jangan tertipu la..tu ayat ketika iklan je tu..tak pun katun feveret dia dh abis..huhu..oklah mahu berehat..meleleh2 plak air2 idung ni..

8 sweet thoughts:

fazilzura said...

KAHHH .. diorg ni pandai kan .. tauuu jek cmner nak lembut kan hati ibu... susah kalau gitu , harus le x leh nak wat pe.. caiq terus

^ M r S ShAruL ^ said...

take care kak...x sihat ada makna kee? hehehe

Lovely Bella said...

ermm.. ha.. tuh laa smlm balik lmbt lagi dr opis.. heheh ari nih ika pun xde... farith leh berpoya2.. akak take care ok.. :)

f!sy@fadzil said...

Kak Genny, get well soon-fisya syputra batch 99

kirana said...

aku dapat mc gak geni!!
2 hari...hehe rugi arini mai opis..

Mr Vios said...

alaaa ct..asal time gaji jer demam..asal time gaji jer demam..nak shoppin kat alamanda or pkns la tuhh...huhuhu



* baru nak ajak berfoya2 beramai-ramai sabtu nih...dah demam lak...

genny da bomb said...

zura-tu lah mmg suka sgt buat ayat2 gitu haha..

Mrs sharul - takde maknenye..hihi

Lovelybella - ha tlg jaga budak tu jgn kasik dia poya2 hehe..

genny da bomb said...

fisya -hai fisya..thanks singgah blog akak hehe

Kirana - awat hang pi keja jugak hehe..aku smlm dr nk bg mc aku ckp takyah le sy nk gi keja chewahh kekeke..tp arini dh xlarat nk bgn huhu

Mr vios -nk foya2 gi mana tu sharul huhu..wei mana ada i sll mc aaa..first time mc for dis year okeh!hehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino