Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Majlis Doa Selamat,Pembukaan Surau

Friday, April 30

Semalam dekat opis ada buat majlis doa selamat sempena pembukaan surau dekat opis..bukan baru ada surau..cuma surau sebelum ni macam tak proper sangat..n dah direnovate jadi cantik sikit dan tak scary la kalo nak solat huhu..selama ni solat dekat surau tingkat 1..memang dah lama solat kat situ pun semenjak pindah sini,sebab surau kat bawah sebelum ni scary sket huhu..bila bangunan ni dah diambilalih, baru la surau tu jadi cam rupa sekarang ni..tapi lupa plak nk amik gambo surau..sebab semalam solat kat luar beramai2..dekat basement..dalam surau mana muat semua nak solat sekali kan hehehe...katanya ada sebab jugak solat kat situ..huhuhuhu



antara yang ada...malas plak nak amik gambo..dah gi ceramah nk bergambar2 pulak kan..kosentret2...hehehe..

kusyuk dengar ustaz Halim Din memberi ceramah...kerjaya dan ibadah..ustaz Halim Din dijemput untuk bagi ceramah pada kami..


makan2 lepas solat maghrib..suka sangat makan beramai2 dalam dulang gini...hehehe

cantekkk je lagi..

dah licinnnnn...

5 orang kongsi satu dulang

kusyuk makan..

muka kekenyangan...hahaha

Dengar kata nk dijadikan aktiviti bulanan..kalo betul..baguslah..suka camni..dapat jugak menambah ilmu..semoga sentiasa bertambah ilmu di dadaku ini...aminnnn..



9 sweet thoughts:

fazilzura said...

syok makan nasik dulang yek ..

** insyallah daku pun ada wat kenduri2 (skit2) sempena umh baru at cheras nnt ..jmput dtg yek

Mr Vios said...

citttt..! nak buat tiap bulan...mmg la u suke ct..bukan nak tambah ilmu...tp seronok makan reramai jer kan...i tgk..time ustaz bercerite smlm..u sibuk ngumpat org..hahaha

genny da bomb said...

elok sket aa sharul...u mana nampak i..u dok belakang sekali..i dok depan..mana ada ngumpat2 aaa..khusyukk lagi..huhu

encik tikus said...

sedap daging kambing tuh :)

Miss Moon said...

dah lama tak nampak org makan dalam dulang cam nih ...best kannnnn

cUteMuMmy said...

huhuhu... Xdpt join.. this week xmasuk opis lsg.. Still kena monitor rayyan n fahrin dr umh.. Isnin nanti ada f/up lak lagi.. nasi tuh nmpk mcm besh jew...

ShAzA said...

mmg best....aktiviti majlis doa selamat semalam...
ustaz pon best..maknan pon best...elok le wat aktiviti kerohanian cam ni...diredhai oleh ALLAH...

genny da bomb said...

wah wahhh ajai....udah ada blog ye...welkam2 weh hihi..

jangan ko buat sawang2 sudah..

nasik tu mmg best..kalo wat monthly pun bagus gak..terisi la jugak rohani kita ni kan huhu

Lovely Bella said...

huhu ustat tu klakor gaks.. x delaah bosan dgr.. tp bella x dpt mkn pun.. housemate dh ajak balik .. cm beshh jerk... huhu

CuteMummy: welkam2... meh kite berblog beramai2.. :)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino