Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

mc+nuqman tanak gi tadika

Wednesday, August 26

arini saya mc..dari semalam lagi..down with fever,flu and bad sore throat..selsema ng demam tu dh takde dah...sakit tekak ni sangat le sakit sampai nk telan air pun painful sgt..3x ke klinik..mula2 gi sebab sakit tekak je..kul 2 pagi pegi..kul 5 pagi dah demam2 ng selsema datang pulak..9.30 pagi gi lagi..abis tisu sekotak sbb flu huhu..dah ok demam ng flu nye..sakit tekak ni yang sakit jiwa..semalam takboleh tido langsung..agak2 nk terlelap,tertelan air liur kompem la terjaga..tak tahan,lepas sahur ajak abah gi zahrah lagi..bagi plak ubat lain..ubat sama je mcm abah beli kat farmasi malam nye..warna je lain..tapi kali ni bagi antibiotik skali la..harapnya cepat la lega..nk makan,minum mmg sakit gile la..

semalam tak kasi nuqman dok skali...suh abahnye anta jugak..arini,kesian plak tgk dia siap2 nk ke neseri..

Ummi : "nuqman nk gi neseri ke nk dok ng ummi?"
Nuqman : " nak duduk ng ummi"
Ummi : "nuqman janji jangan kaco ummi ok?Nuqman nak apa nuqman amik sendiri"
Nuqman : " ok saya tak kacau..saya tgk katun aje"

mmg dia tak kaco la mak tergolek tido..tgk katun,minum susu..mak tido dia main game tembak2 plak kat laptop..mak terjaga tgk dia main transformer..sian plak anak aku ni..last2 tanya gak la..nuqman nak makan penkek tak..dgn cepatnye jawab nakkkkk..siap tolong kuarkan telur bagai kasi mak yang tak sehat ni..




makan penkek laju jek..sian anak aku lapo haha

takde campo makan ng apa2..penkek tu sdiri mmg dah manis..letak gula siap2 so takyah nk makan ng madu ke ape ke

dari 4 keping skang dah tinggal sekeping..byk dia makan..nasik takmo makan..
pusing2 belakang..la dah tido mamat ni..so mak pun nak tido skali lah..bye..



7 sweet thoughts:

JuJue said...

uitt..cam sedap jer pancake nih. camner nak buat?

my little family said...

moga cepat sembuh...mkn ubat tu... :-)

baik tul nuqman..hehe xkacau mama dia rehat..

genny da bomb said...

jujue-simple jek nk buatnye..telur sebijik,tepung gandum secawan lebih sket,whipped cream kotak tu 1/2,susu HL agak2 smp leh kacau,gula letak le smp nk manis mana,garam secubit..kacau je suma smp jadi cam nk bancuh tepung goreng pisang tu..pekat sket je dari tu..dah tu nk masak tu boh dlm nonstick pan..lepas tu boh minyak nk bg crispy kat tepi2 je..mak pakai minyak bunga ye..kalo pakai minyak ve sawit ke minyak cap buruh mak tak jamin cemana rasanya hihihihi

my little family -kak..mmg pulun makan ubat je la kejanya..smp dh nk abis dah..tak tahan tol sakit tekak ni huhuhu...nk telan air liur pun sakit sgt huwaaa..nk makan lagi laa...turun 2 3 kilo mcm ni hahahaha

kirana said...

ish jaga2 geni ooooiiii
makan air asam jawa

sujaihah said...

makcik..demam yer...

hu hu hu

bila nak dtg opis ni...sama la kita mc :P

sujaihah said...

makcik..demam yer...

hu hu hu

bila nak dtg opis ni...sama la kita mc :P

AbahNuqman said...

sian ummi sakit ye.. jarang sbnarnya ummi sakit teruk camni.. smp cakap pon bisik2 mcm dalam kelambu plak heheh..

Alhamdulillah, at least nampakla sehat sket ari ni..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino