Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Nuqman dan shadownye

Wednesday, August 12

Masa - 7.00 malam (semalam)
lokasi - dapur


Tetiba nuqman datang dapo cakap..ummi nak itu nak ini bla bla bla..mak tengah nk masak dinner..tgh proses2 barang la..mak cakap no no no terus dia nk blah..mak cakap la...meh la belajar ni..ummi tengah potong sayo apa bla bla bla..sekali dia cakap..


Nuqman :"ummi ni nuqman nk tunjuk kat ummi ni"
Ummi :"nak tunjuk apa..ummi nak masak ni"
Nuqman :"ala tengoklah nuqman buat apa ni" (sambil buat bentuk macam burung yang mak ingat rama2)
Ummi : "oo nuqman buat rama2 ek"
Nuqman : " bukan la ummi ni..burung la"
Ummi : " oo ye ke?"(terasa kebodohan plak kakakkaka)


n yang lain2nya macam korang tengok dalam video ni la..sempat lagi pegang pisau buat video plak bagai hahahaha..

sambil tunggu video ni load..mak solat dulu naa...jap...

video

ok dah solat..ujan le pulak malam ni..abah gi surau solat jemaah...memang kena stay sampai isyak skali la..selalu balik umah dulu makan2..nasib baik dia dah bantai nasik dulu hehe..siap ada bunyi angin2 cam nk ribut pun ada..pokok menyengettt je kat luar..takotnyee..

ni nuqman tgh bebel2 tepi mak..sbbnye mak tutup abis suma benda2 elektrik hahaha..nasib baik laptop tak kong lagi..takut plak ribut2 ni nk tgk tv ke on menda2 pape ke..nuqman cakap "tolong la hujan, berenti la..cepat la berenti ujan.." macam berdoa hehehe..kelakar la mamat ni sorang..dia tak ketahuan nk buat apa sbb takleh tgk katun..

ok dah..mak gi dapo jap potongkan nuqman oren..hehe..suma takleh bukak dia keja nk makan la plak..nasib baik ujan dah kurang sket..tp still tak leh lagi la kalo abah nak balik..hmm..apa nk buat...makan roti lo...

9 sweet thoughts:

sujaihah said...

ala tak leh tgk video...hu hu hu

genny da bomb said...

balik tgk kat umah le wan..hhehehhe

Mummy Dasy said...

hikhik kelako jek Nuqman ni ah..

Lenny said...

kretipppp....

bagus nuqman niii...

cikda said...

genny
pandai..aku tau buat burung jek..eh rama2..

genny da bomb said...

mummy dasy - budak2 kan byk je imaginasi dorang..hihi

lenny - tu lah..kadang terasa bodo plak dek jopan2 dia

cikda - wei wei hang perli aku ka hahahaha...

my little family said...

Anis pulak makin menjadi2 sifat atressnya.. selau je dok berlakon sorang2..tp skrg ngn kami sekali dia heret suh berlakon..hahaha..belakon bagai la abah dia tu..siap lari2 lg..hahaha

cikda said...

genny..
uish betul la..aku pun ingat burung yg selama ni aku buat..rupenyer butterfly..

AbahNuqman said...

pes taim nuqman main byg2 neh.. skang kalo on tv jek citer 615 ngan 613 selalu on.. remote asyik kat tangan jek.. tukar cenel je teriak sakan.. ummi ngan abah lak layan internet bergilir2..

susah nak tgk dia komunikasi kat umah, melainkan bila ujan ribut cam mlm tu hehehhe..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino