Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lengkaplah sudah..

Wednesday, November 25

Saya pulak yang dilanda ketidaksihatan...tapi bukan kesinambungan dari episod dua beranak itu..saya membuka episod baru dengan sakit yang lain pulak..huhuhu..I'm down with flu and sore throat rite now..dah ase2 nak demam pulak dah..tapi datang jugak opis nih...tengok la..kalo dah melepet je japgi harap boleh balik awal la..

Menci kalo kena selesema..tersumbat idung nk napas pun susah..huhu..so dah lengkap la semua anak beranak tak berapa nak sihat huhuhu..jawabnya raya haji nanti semua melepet kat umah takde buat apa2 la..uwaaa...


angkut tisu dalam keta bawak naik atas..makan ubat yang sedia ada..tak gi klinik lagi punn..

5 sweet thoughts:

Siti @ nurie said...

bulan ni, bulan demamlah....anak siti pun dah mula demam...ngn mak dia pun dah mula nak berjangkit...hu hu hu

sujaihah said...

hhuhuh...wan ni dah 2 bijik mata kena serang....terpaksa la mc...dag kena halau..uwaaa

NHI said...

Sian nengok ko td.. makan ubat gi ler berehat..

JJay said...

sok leh mc geni..leh masak2..hehehehe

Fiena said...

betoi betoi.. aku sokong jj
hihiih

geni: aku mmg smlm nk pejam mata pun ngeri.. dok terbyg2 mata abahnuqman
ampess toi

ckp kat abahnuqman: dh sakit mata tu, xyah dok ngadap2 laptop men game.. laptop bg ummi je men
hihiihih

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino