Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Mak Pak Borek..Anak Rintik..

Wednesday, November 11

Ke mana tumpahnya kuah kalo tak ke nasi..kena ubah ni..bukan ke nasi je..ke apa2 je la makanan yang ada kuah ahakss..meloyar buruk pula mak ni..jangan meluat aa..mak ni memang le suka mengarut sikit..haih apa nak jadi la kan..kekkeke..layankan je la sampai korang muntah..

Nuqman ni skang memang la suka sangat ngikut orang buat apa..bukan perangai budak2 kat neseri je dia bawak balik...buruk baik suma ada..dengan perangai mak pak dia pun dia ngikut...xleh nk kata apa la kan dah mak pak..sikit sebanyak memang ada la..

ni la hobi nuqman skang nih..abis suma tepon mak pak dia yang ada kamera dipenuhkan dengan muka candid sendiri..agaknya dia nengok mak pak dia suka sangat amik gambo sendiri menyengih tak tentu hala kan..dia pun rasa cool la so dia pun amik gambo sendiri jugak..kahkahkah..ni mak letak sikit je la dari gambo2 yang dia candid..tak larat mak nk letak semua..banyak sungguh gambo dia sorang hihi..


nak amik gambo gigi kot ni..

ni plak nak amik gambo bulu mata kot hahah

ececehhh pandai sungguh posing kakakka


amik gambo dongak atas plak..kakakaka nk guling mak nengok mula2

gambo sambil baring pun ada kakakaka

hah ni gambo dah macam orang besar2 pose plak hihi..walopun calamine penuh muka i tak kisahh..hahaha..ade tak cam gambo org nak berkenalan..lelaki kesunyian??wakakakkaa
tu gambo dari hp ummi pun ada..hp abah pun ada..asal hp sape2 je free terbiar mmg abis la..snap sana sini la jawapnya kakakka..pape je la nuqman..janji nuqman hepi..cukup2 la gado ng ummi..bila nak berdamai tatau la wakakkakaka.






5 sweet thoughts:

kirana said...

hahah sama ngn aiman dok perasan amik gmbar sdiri ..
budak2 cepat tiru org tua

joegrimjow said...

da macam pompuan da
huhu

Lenny said...

hahahhahaha... cute....
tak larat tgk gambo las.t. pose maut tuuu..!

JuJue said...

tu amik sendiwii ke tuhhh? dasattt ahh...

AbahNuqman said...

ekekekkee Jejaka Kesunyian nak cari kenalan neseri hahahhaah

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino