Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lepas satu..satu lagi pulakkkk...

Tuesday, November 24

Haih...nampaknya belum berakhir lagi episod ketidaksihatan anak dan bapak..hihihi..apa la saya melalut ni kan..selalu lost nk mula ayat hihi

Ari sabtu lepas kan nuqman sakit mata..lepas dia kena CP..abahnye kena CP jugak..yang bestnye abah lagi teruk dari dia kan..ni nuqman kena sakit mata..semalam abahnya follow lagi..n skali lagi..abahnye lagi teruk la dari nuqman..huhuhu..tatau le nak rasa lucu ke nak kesian..asik tayang muka kat azzahrah bangi tu jek bergilir2 dua orang ni..hahahah..lepas anak..bapak..lepas anak bapak lagi skali..n cam biasa bapak lagi banyak kali la..sbb kena amik mc kan..anak nk amik mc buat apa..hihihi..

So arini abahnye mc lagi lah...ada hikmah gak ni..sebab abah kan kehabisan cuti..tinggal sehari je..so mc ni dapat le dia bercuti..iskkk..dah byk betul mc abah tahun ni..kalo dak nk mc pun payah..sihat je sepanjang masa...takpe la abah..sakit sekali sekala..tu tanda Allah sayang abah tu bagi sakit sikit hehehe..



bukan mata hantu yeee...hihihihi


GET WELL SOON BOTH OF YOU!!!!JANGAN SAYA PLAK KENA LEPAS NI SUDAH...HUHUHUHU..SELAMAT LAGI SO FAR NI..ALHAMDULILLAH..



12 sweet thoughts:

kirana said...

sib baik hang kebal geni oooiiii

mc tu dok umah ..jgn dok pi jln2 lak :P

sujaihah said...

hahha...tunggu turn la kak oi...sama2 la kita menjaga org saki mata..huhuhu

^ M r S ShAruL ^ said...

minta2 dijauhkan..sbb nk raya ni..hehehe
semoga abah nuqman n nuqman cpt sihat..amin

sujaihah said...

kak...seram nyer gambar,,,

Miss Moon said...

sian abah nuqman ...get well soon ya abh n nuqman ...

nasib genie tak kena ...ley la jadi nurse kat umah ...

genie skrg nih mmg musim org sakit mata

JJay said...

mata aku terus berair tgk mata merah hg tempek tu...terasa sakit mataku ini..hg kena pun takpa geni, leh cuti raya haji awal sket..hehehehehe

AbahNuqman said...

mekasih suma2.. mekasih ummi kerana menjaga abah dan nuqman..

nak wat cemana sakit berturut2 taun neh.. tu menunjukkan org lagi ada special bond ngan nuqman berbanding awak heheheh

genny da bomb said...

kirana - harap2 masin la mulut hg kata aku kebal hihi

sujaihah - hehe wan tu dh ada tanda2 tu..pi balik cepat

mrs sharul - harapnya akak tak kena la

miss moon - tu la moon..musim ciken pox ng sakit mata skang ni..adehh la...penat jaga nk kena pantang itu ini kannn huhu

jjay - hihihi ok gak..tapi tak kosa aku nk melayan sakit mata huhuhu..

abah - amboi2 bond2 la plak..tu namanya antibodi lemah hihihihi

mama uzma said...

huhh...
terkejut tgk...
bila tgk lama2..mata iena pun naik sakit..hihi...

cikda said...

genny
seram aku tgk mata merah tu...
budak2 klu sakit mata kejap jek..
kita yg dewasa ni yg lama..lmbt nak baik..

Fiena said...

huwaaa.. geni!!! menci tau
awat letak gmbr tu
aku tgk terus tekejut
dh la dok sorg2 ni...
huwaaaaaaa
takowtttt

to abahnuqman:
mkn ubat! jgn dok ngelat.. nnt lmbt sembuh xleh org nk pi beraya
hihiihih

genny da bomb said...

mama uzma - hihihi nasib baik takleh jangkit ikut depan pc hahah

cikda - tu la..lama plak tu nk lega..dah la ciken pox aritu pun lama dah..arini pun aku tgk tak kurang pun..

fiena - ahahahahahahaha..aku tak bersalah..kekeke..

lena dak hg tidoq?kekeke..tu la..ni aku plak yang selsema cam nk demam..takdak plak kena sakit mata..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino