Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Buat Apa tu??

Tuesday, December 22

Di suatu pagi yang suam suam kuku,tgh sefamili melepak membaca berita terkini hiburan sensasi,tetiba...

Nuqman : Wah!!!kegemaran saya!! (sambil menjilat2 bibir cam best sangat)

apakah itu????

buat apa tu????



adehh saspen je sampai cium2 paper tu kan huhu

Apa yang nuqman teruja sangat tu???hihi saja nk suh scroll gak...scroll yeeeee..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


nampak sket dah..

ni haaaaaa...nuqman kan suka udang..so bila tgk gambo ni..dia terliur la kot..kegemaran saya kegemaran saya..ayat takleh tahan hihi..ape lagi cakap kat mak pak dia la nak itu nak itu..haih..mampoih nk pi Kuala Sepetang tu nuqman oii..nanti ummi beli udang kita wat masak lain je la ek hihi..


5 sweet thoughts:

kirana said...

alahai nuqman...pandai nak suruh ummi belanja udang tu hehehe

sujaihah said...

hahhah....sabarje la nuqman ni...

gambar pun dia leh makna cam betul :P..

masak la kak tuk dia..heheh

munirah said...

hahhaha.. nuqman macam shin chan plak.. kelakar...

^ M r S ShAruL ^ said...

tiba2 rasa nk mkn sambal udang petai...nyum2

AbahNuqman said...

comel jek nuqman cakap "kegemaran saya" hehehe.. kebulur dia nak makan udang... kuala sepetang lambat la ummi, kita gi kuala sepagi la ekekeke

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino