Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Besday Fiza, KLIA

Tuesday, January 12

Ahad, pagi2 lagi pegi pasar tani kat belakang PKNS Bangi..nk beli barang nak buat tomyam nk bawak ke umah kakda..pak mentua, adek (fiza) n Dbuzz ada kat sana..Lepas masak, lepak2 kejap kul 12.30 shoot gi Bandar Puteri...dalam kul 1.30 sampai sana..actually gi sana sebab nak antar abah ke KLIA nk balik Kelantan..Kebetulan Fiza nye besday is the next day..11hb..sama dengan Siti hehehe...so lepas makan sebelum bertolak ke KLIA ada la sesi makan kek..Fiza takde la tiup..si budak berdua tu la yang tiup..nuqman dah kembang2 idung ingat besday dia wakakaka..

choc indulgence..hepi besday dek..hope nanti semuanya selamat sampai bersalin..

odw nak gi KLIA nuqman tertido dalam keta sambil peluk keta mama beli masa gi haji aritu..keta ada bunyi2 lagu nasyid kot..


Masa antar abah ni nuqman dah sibuk2 tanya tokbah nk gi mana..dia ingat kitorang amik nk bawak balik umah..dah mula muka masam dah..takpe ye nuqman, next time nanti tokbah datang lagi..nanti lepas ni che' su datang umah, nuqman buli che' su ye hihi..

9 sweet thoughts:

my little family said...

Genny, nanti snap la gamba Da, Fiza etc tuh nk tgk. Sapa yg peknan tuh?

my little family said...

Genny, nanti snap la gamba Da, Fiza etc tuh nk tgk. Sapa yg peknan tuh?

sujaihah said...

ala...taknampak la muka tuk ban nyer...

genny da bomb said...

my little family - tak amik gambo dorang sbb not in proper attire hehehehe...haifza yang peknen tu kak ayu

sujaihah - aah tak nmpk muka..tak dan nak amik gambo depan kakakaka..dah nk masuk baru teringat nk amik..

mrsjaddo said...

nuqman jgn sedih.nanti balik kg ye..

mrsjaddo said...

nuqman jgn sedih.nanti balik kg ye..

kirana said...

alaaa jeles ni besday sama ct!

Siti @ nurie said...

puan...sila tinggal email kat blgo siti eh...siti nak private blog...he he he

AbahNuqman said...

sekejap ajela nuqman jumpa tokbah, dia dtg pun ada hal sket, tak sempat jalan umah kitorang..

tq yang masak tomyam utk kitorang.. len kali masak lagi ekk.. yg pasti licinnnn..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino