Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sport shoes pun kena sambar??!!

Sunday, January 24

Adeh..apo la nak jadi dengan pencuri2 skang ni..mende yang dah kotor dipakai pun dia nak sambar..bengong betoilah!!

Petang semalam, abah jemur sport shoes mak ni ha kat atas tempat letak sampah kat pagar..kan setiap rumah ada tempat nk letak sampah yang ada pintu tu kan..letak dekat atas tu lah..sebab kasut tu dah basah kena ujan..pastu sekali jiran depan umah cakap ada orang naik moto amik kasut tu!!what???kasut pun nak curi????adeh makkk..tak paham betul..buruk2 pun dia sambar...bodo piangggg!!

tak pasal2 kena beli lain..tak kosa la nk beli lagi skang ni huhu..nak je mak sumpah dorang eksiden..mesti keja indon2 nih..berani betul time semua org ada kat umah pun dorang wat operasi..bila nak halau dorang2 ni balik negara sendiri aaa???datang negara orang menyusahkan je lah!!

4 sweet thoughts:

fazilzura said...

diorg tu , janji ada benda yg leh dpt duit, entah2 penagih...
org kalau dh kemaruk dadah ni sangup je wat apa saje

cikda said...

genny
barang kat dlm rumah pun belum tentu selamat...apatah lagi kat luar...selipar jepun pun boleh hilang.

sujaihah said...

wan rasa kak kan...kasut akak tu letak kat situ..dia ingat akak nak buang kasut tu...tu yang dia tolong buang kan...

pencuri sakng maner kira...kita je kena hati2

Mummy Dasy said...

skang ape jek leh wat duit... mana dia nak fikir lagi nak cari duit cara senang..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino