Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

OH BULANN...

Wednesday, January 27

cewah tajuk cam nak nyanyi lagu Yuna plak hehe..Senin lepas, balik keja kena amik nuqman..sebab abah kelas petang je jadualnya sampai bulan June..so memang agak kelam kabut la (kes tanak bayar OT kan) nk balik amik nuqman sebelum 6.30 petang..kalo sehari seminggu ok lagi la kalo hari2 kopak le mak nak membayar huhu..

Dah amik nuqman tu..borak2 le ng dia sebelum nak sampai rumah..berenti kat Pasar Segar Cempaka nk beli barang sikit...turun dari keta..tetiba nuqman tanya..


Nuqman : " Ummi tu apa" ( sambil tunjuk bulan kat langit bentuk sabit - langit cerah tapi dah nampak bulan)
Mak : " tu bulan..bulan tak penuh bulat lagi"
Nuqman : " bukan la ummi..tu KLINIK laa..KLINIK"
Mak : " tu bulan la nuqman "
Nuqman : " bukannnnn..tu KLINIKKKKK..macam kat klinik tu kannn"
Mak : " ha pape je la nuqman "


Masuk kedai beli barang sikit..pastu odw balik..dia cakap lagi " Ummi bulan tu ikut saya laaaaa..nape dia ikut saya" ..mak cakap la " ala biar la dia nak ikut..dia tak kacau nuqman pun" .."Dia nak ikut kita balik rumah ke ummi?Saya tanak la nanti saya kena gi KLINIK"
haih tatau nk jawab apa..kang aku terang benda sains2 nanti dia nganga pulak..huhuhuhuhu

skang ni sangat la bz dengan benda2 kat opis..minggu depan ni tatau la cemana pulak bznya..kt rumah lagi..gambo2 mmg idak le ada dah...nak amik gambo pun malas..huhu

2 sweet thoughts:

atty's said...

ekekeke.nuqman..betui gak..kat klinik kan ade lambang bulan ..

cikda said...

genny
kreatif anak hg..bulan jd klinik...sib baik dok jadi PAS..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino