Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

cucoq ikan bilis+udang+kentang di petang hari..

Sunday, January 17

Arini tak gi jalan memana pun..pagi tadi je keluar kejap gi pasar borong beli barang2 basah sket..pastu gi cari tiles nak ganti ada tiles pecah sket kat dapur..serba salah nk beli sekeping je hahah..tapi takde stok plak..kebetulan ada indon dok cat umah sebelah dia cakap nk tolong carikan tiles tu..nnti kasik la dia upah sket tolong pasang..

Balik dari pasar borong singgah makan kat mamak..kira merangkap makan tengahari la jugak..selalu kalo ari beli barang basah ni mak tak larat le nk masak sbb penat siang itu ini bagai..hehe..seb baik abah memahami..kekekke..

Tapi takde la dok saja jugak..ni baru lepas membantai cucur ikan bilis+udang+kentang+macam2 lagi mak taruk janji bahagia..huahahaha..disebabkan tetiba lapar bila bukak blog buk pilla..haih dh macam mak plak yang peknen kannn..hihihi..lagipun sangaaatttt lama dah tak buat cucur2 nih..balik2 mee..bihun..kotiaw..nasi goreng..semua yang berat2 belaka..apo nak buat...bapak n anak tu suka makan benda2 gitu..benda2 cucur ni tak jalan ng dorang ni..sekali sekala bole la..


cicah ng sos cili..dah licin dahhhhh..nk resepi???takyah la kot..senang sangat hihi


rasa macam nak jalan2 cuci mata la malam ni..malam2 jalan best sket tak panas..tapi tak lama la..takpe la tak lama janji keluar jalan kejap..sian nuqman asik nak jalan je..jalan2 dia plak asik nk menan je lah..dia ingat mak pak dia ni tukang cop duit kot hahah..sabo ye nuqman..main la menan sedia ada yang dah tak muat bakul tu..



6 sweet thoughts:

fazilzura said...

Wah besh nye cekodok ..
kalau makan ptg2, panas2..dgn kopi ke teh ke... mmg masyukkkkkkkkkkkkkkk

Lenny said...

tak buat lg cekodok nieh.. kene buat sbb nak yg panas2 cicah sos maggi.. kene sos maggi baru sedapppp:D

sujaihah said...

laki wan tak suka cucur ikan bilis...dia geli tang ikan bilis tu sbb tak goreng..hu hu

cucur bawang dia suka...heheh

genny da bomb said...

fazilzura - tau tak pa..sebesen pun leh licin hahah!

lenny - ha buat jgn tak buat..payah jugak kalo bloghopping ni..asik teringin ja laaaa...

sujaihah - kalo dh goreng cucur tu ok la dia...rangup2 gitu hehe

my little family said...

Genny, ptg2 mkn cucuq ni mmg besttt...

AbahNuqman said...

best mkn cucur bila tergigit udang tu pergghh rasa bess jekk.. ummi buat lagi yer.. tak makan tengahari pon takpe kuikuikui

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino