Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Aktiviti minggu ni..

Friday, November 12

ape aktiviti korang ujung minggu ni ek??hmm..Rabu ni raya haji..tak balik kampung..raya kat sini je..hmm..sedey plak cam dah lama tak balik raya haji..lama tak makan daging cicah air lawar..kalo makan sorang2 tak feel..kena makan beramai2 baru la sedap sket..hmm...apo nak buat..terima je la tahun ni takleh raya haji lagi kat kampung..

Nuqman plak ada konsert n graduation day ari ahad nanti..Pasar Tani pun ada ari ahad jugak..hmm..time ni je bole beli daging sket kalo nak masak apa2 untuk raya haji..kena la bangun awal2 pagi lari kejap pi pasar tani..pastu baru gi konsert nuqman ni..Nuqman..jangan jerit2 panggil nama ummi ngan abah dari atas pentas lagi ye!hehe..malu abah ng ummi tau glamer haha..

1 sweet thoughts:

Najwa said...

esok konsert Umar..dari semalam dia dah tak sabar2 nk perform..Umar kata "saya pakai bju kilat-kilat"..tapi sok aku keja smp ptg..konsert kol 3..harus la melarikan diri dari ofis..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino