Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jadi ke tak???tunggu dan lihat huhu

Monday, November 15

Balik Konsert nuqman ari ahad tu baru la bole nak siang2 semua lauk yang beli paginya..pastu masa tengah membeli nampak la ada orang jual daun palas..so pikir2 saja nak try buat ketupat sendiri memandangkan tak balik raya tahun ni..huhu..ntah jadi ke dak kan nak buat ketupat sorang2 ni..

tengah2 dok ready barang nak bukak daun palas..tetiba zasssssssssssss terkena pisau kat tangan..adussss..sakitnye pisau dah le baru lepas asah..uwaaaa!!!



banyak jugak darah yang keluar.huhuhu..abis tisu2..


walopun tanganku luka (thanks abah tolong balutkan tangan ummi..awwww ensemm hehe) tapi misi diteruskan jugak...maka siapla sudah bukak daun palas...


dapat la dalam 30 bijik ketupat..bukak daun ngan balut ketupat memang dh terer..nak buat pulut untuk ketupat tu yang kurang pasti..huhuhu...wish me luckkkK!!!!hahaha

2 sweet thoughts:

atty's said...

semoga berjaya genny..antar umah kty skit.

Lenny said...

oh gennie... ni la yg lenny tak reti buat langsung²! huhuh... kene menuntut ngan mak mentua nieh...

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino