Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Cerita suatu malam itu..

Saturday, November 27

Nih ada satu citer pasal budak bertuah ni..ada satu malam tu..biasa la,malam mesti la nak tido kan..so macam biasa la..naik le bilik nak tido..nuqman ni still tido dalam bilik sekali lagi..cuma dia tido kat bawah atas tilam la..sanggup tido bawah janji bole dok sebilik ngan mak pak dia..takmo tido bilik sendiri lagi hehe..

So nak dijadikan cerita,saya ni suka la terjaga tengah malam..memang dah selalu camtu sejak-sejak nuqman kecik lagi..selalu mesti terjaga sekali dua pagi-pagi tuh..selalunya pukul 2 ngan pukul 5 pagi...ada sekali ni..mak terjaga cam biasa la..tengok jam..alahh..baru pukul 2.30 pagi..kena tido balik la ni..sekali masa nak tido balik tu..pusing badan..sekali...

Saya : "opocot mak hang terkejut aku!!!" (melatahhhh!!huhuhu)
Saya : " ape ni nuqman!!!"

tau dia buat apa???dia duduk atas katil tengah2 antara mak pak dia...bila mak tengok dia tu dia bole sengih tak bunyi suara tunjuk gigi jek!!!dah la pakai baju putih tido malam tu..macam nak gugur jantung mak!!!!ngan malam tu dorang tengok citer hantu..ha tu menambah ketakutan mak la kan..huhu..last2 dia cakap..

Nuqman : " saya tak bole tido..nak tido dekat ummi"
Saya : " kot ye pun nak tido dekat ummi kejut la ummi..ni senyap2 macam patung terkejut ummi laaaa"
Nuqman : " hehe maaf.." (dok sengih2..geram plak ase)

gitulah ceritanya..nasib baik la abah ada..kalo abah takde mau mak takleh tido balik huhuhuhu..sabo jek la nuqman ni..



jangan buat selalu camtu la nuqman..macam nak terkeluar jantung lee...


3 sweet thoughts:

afraliza said...

sweetnyeee...

e j a a z i z said...

nuqman ni mmg sweet sgt.....akak eyza admire ngan nuqman ni :)

Alinx said...

hahaha... tergelak aku wpun suaraku masih serak2 jantan... nuqman nuqman, ade2 aje si kecit ni

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino